2008年2月4日星期一

艱辛下完成~

無料カウンター

今日我要整〝蘿蔔糕〞,尋日阿媽幫我買左4斤幾蘿蔔,今朝我自己買多2斤幾,然後買獵腸和粘米粉回家開工,但幾經艱辛之下才完成,因為阿B黏身又扭到死。


我諗住阿婆返左鄉下,但係肥仔今日連放3日大假可以睇住阿B,年青力壯咪仲好。好境不常,阿B唔肯跟肥仔,肥仔話阿B尋日都係咁,咩人都唔跟係要黏住娣婦,攪到娣婦飯都食唔到。



今朝我一開門聽到肥仔話比阿B聽〝姑媽〞返左嚟!亦都聽到阿B扭計聲,但唔見人,原來娣婦抱左佢去睇車,之後娣婦餵埋阿B食藥就返工,我開埋奶就去整〝蘿蔔糕〞喇!


阿B又喊又扭計成日都要搵我,一見到我就攬住我爬上嚟要抱,我有時望下佢,又去氹佢陪佢玩,又抱住佢睇電視,我行開左一陣整〝蘿蔔糕〞又係咁,但我又要趕住快D整完,因為要去隔離村食晏~〝麥麥〞,肥仔又話要行一陣買外套。



早上約十點,阿B扭扭下奶都未食完就自己趴轉訓左,但訓左1個鐘又醒左。訓醒後情況冇改善,咁唔係辦法有排都未整完,於是我就用背帶孭阿B係背後,去到廚房又唔掂得又唔攪得咪又開始扭,肥仔入嚟抱阿B,阿B就擰轉面,肥仔就開始鬧阿B。


肥仔:衰仔嚟架!爸爸都唔跟,尋日問你跟唔跟我?你就擰轉面。你唔跟爸爸餓死你,你跌倒我唔會埋你架!



阿B一直都冇理采肥仔,隔左一陣阿B又扭,肥仔入嚟抱左阿B出去玩,阿B玩玩下又要嚟搵我,我諗佢可能肚餓就煲熱D粥叫肥仔餵阿B,肥仔問阿B自己食好唔好?阿B點頭我就去拎阿B私家膠碗和羹,食左少少就唔食。我入去問佢幾次食唔食奶,冇回應即係唔食喇!



隔左一陣阿B企係塊板到〝依依~哦哦~〞,我望下佢睇下咩事,傳嚟一陣臭臭味就叫肥仔聞下,果真痾左。我整埋少少野就去換片,換完片就問阿B食唔食奶,問左幾次先點頭,我就去開奶。肥仔見佢食奶就去抺騎樓既鋁窗,我當然繼續,阿B要中場休息叫人幫佢收奶樽,自己走去玩車、睇電視,我地又各自繼續,可能冇人陪阿B不久又嘈,肥仔停工陪佢,又叫我返嚟先蒸,因為晏,但我要蒸埋先。



我整好已2點幾太晏,唯有去完先蒸。老豆放工回來買左飯盒,阿B見到又要食,都食左4湯匙飯。我地2點幾出發,食完野肥仔去睇衫,這次買衫都歷時1小時有多,行到5點幾回程。



我返到去問阿媽蒸左幾耐?係商場時,阿媽來電我順便叫佢幫我蒸〝蘿蔔糕〞。阿媽問我去唔去睇跌打,唔去喇!冇時間,我地一陣去肥阿哥到唔係到食,阿媽聽到都話好,因為唔駛諗我地既餸。頭先肥仔係商場與肥阿哥、阿嫂電聯,肥阿哥有約唔回來吃,而阿嫂要上堂,咁我地買埋野去佢地家等阿嫂回來吃。


阿B未過去已訓左,娣婦又唔舒服,所以佢地2個冇去。我做左4底〝蘿蔔糕〞拎左一底比肥阿哥,一底回老公家吃。


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言