2008年2月12日星期二

我家有隻小蜜蜂~

今日我、老公、肥仔和娣婦與阿B一齊去左公園玩,但去之前去左茶餐廳食野。我去到茶餐廳見到阿B今日既造型好得意。這套〝蜜蜂衫〞娣婦係日本訂回來,等左佢著好耐,因為這套衫放左係衣櫃都成年。



阿B係茶餐廳到起初都冇野~好乖,肥仔問佢有冇〝Pingu〞?阿B望完件衫做手勢〝冇〞,因為佢尋日著住〝Pingu〞件衫。



直到野食嚟!佢一見到好似〝陸戰隊〞唔埋〝三七二十一〞就爬上枱攞野食。



我地拉佢回來又唔准佢爬就喊,跟住比隻匙羹佢拎住,佢見到我地盛飯比佢就冇喊。



跟住密密食,但臨走時又喊,因為佢見到肥仔起身走人佢冇份,其實,肥仔出去食煙啫。



天氣乾燥阿B係公園玩滑梯頭髮都豎起晒,又磨擦得多有〝靜電〞肥仔都唔敢掂佢。



阿B係公園到玩玩下自己走左去睇風景,睇睇下又走去沉思,跟住見到老公和肥仔去左馬路旁食煙又同佢地玩〝咕宅〞。




沒有留言:

發佈留言