2008年2月6日星期三

寒冷~年三十 (上篇)

無料カウンター

上星期已和老公同心協力將屋企清洗乾淨,但今日係年三十,明天不可以打掃、倒垃圾、呢樣、果樣,有見及此我就再掃地、拖地、抺塵‧‧‧。


老公食完lunch來電話街都冇乜人,今日晏晝2、3點熊貓姐姐通知我晚上唔去行花市,不過,高達叔叔搵過同屋住會同我地一齊去行花市,咁都好冇咁冷清,如果唔係就冷清、寒冷就好慘架喇!


我終於等到老公放工回來,咁等埋高達叔叔和同屋住食完團年飯後,我地就可以去行花市。 老公問我食乜?我諗住係樓下茶餐廳食,但老公就諗住去隔離商場食,實際食乜大家都唔知?你去商場食實好多人喇!除非去連鎖店啫!我就係諗住去連鎖店,老公鍾意咁是但喇!


走到街上見都有好多人行完花市,因為見到佢地手上有好多戰利品,不單只街上店內都有好多人。我地行左幾間人又多又冇位,連買野食都排長龍,都唔知食乜?但搵得位嚟又排買都唔知攪到幾時有得食,我就提意買外賣,咁老公決定食〝吉野家〞。


嘩!條龍長到丫~開得2個counter,點解咁慢架?輪到我地時就知道為何,我一行到去就講晒我要D咩野,但個收銀居然逐樣野問我,我講左2個餐都要麵豉湯3次、外賣2次,佢都要問〝飲D咩?〞、〝係咪係到食?〞~真係吹脹。收銀要sale客、講野又慢、經理有時又叫停機,掛唔知得喇!開左咁多年應該都知人流如何架喇!點解都會做到〝冧〞檔既?


老公都好明白佢地,因為佢N年前都做過這類的工作,老公解釋冇人肯這日子返工、廚房做唔切,所以經理要停機、重覆講左咁耐都攰喇!多謝老公,我明白晒喇!


頭先老公話好肚餓,所以叫左個〝至瀛牛肉煎雞雙併飯餐〞,但係呢個餐多D飯架咩?我想要多D餸,而我就食個好普通既〝至瀛和風牛肉飯餐〞。等電梯回家時我問老公:「係咪又係用果D盒盛飯?係咁咪好少囉!咁樣唔抵喎!」,唔知丫!



我將晚餐放係枱上未打開個袋已經聞到老公個餐好香,哦!原來係用另一款盒盛個餐既。食食下高達叔叔來電已吃完團年飯,老公就叫佢聯絡同屋住,我地食完飯好耐都唔見有消息,我就叫老公打比高達叔叔,原來頭先係電話到講左叫老公吃完電佢,但老公聽唔清楚,同屋住有事唔去,高達叔叔問我地去唔去?一陣覆。


如果係咁唔出去~咁冷清,還掂肥阿哥頭先打過2次嚟問我去唔去佢家過年,去肥阿哥家喇!佢話如果夜可以係佢家睡,咁我地梗係唔會喇!老公回覆唔去後不久肥仔來電佢而家係肥阿哥家,但阿B眼訓娣婦剛帶回家,我地都差不多來。


得意事:


頭先搭電梯落街時,有一家人入電梯,有個歲幾既細路女被爸爸抱住,個細路女撩我玩,佢伸手過來我梗係捉住佢隻手喇!出電梯又望住我同我拜拜,行到出去佢都係望住我架,到分道揚鑣佢行上天橋,而我行下面,同佢點頭佢又會跟我做,真係好得意,我仲發現佢著緊件外套阿B都有一件,不過佢係紅色,阿B係灰色。


我地食完飯出發去肥阿哥到,係樓下附近又見到佢地回來,但細路女被另一樣野吸引住,所以睇唔到我。


慾知後事如何請到:寒冷~年三十 (下篇)


無料カウンター


沒有留言:

發佈留言