2008年2月15日星期五

你都識〝麥麥〞喇~

今日阿B訓到差不多十點,早上屋企得我與阿B,佢都好聽話冇扭計,雖然,我係陪住佢,但有時我都會行去整少少野,我發覺每次都係得我與他時都會比平時乖,就好似今日咁‧‧‧


我行左入房執野,平時佢知道就會跟住入嚟攪攪振,但出乎意料今日冇,我又見好靜得電視機聲,唔通佢眼訓訓左,差不多執完就出去睇下佢攪咩!佢冇攪野,好乖坐係到睇電視,之後又繼續執埋D手尾。



出到去佢又係好乖咁坐係到,過多陣又趴底係到睇電視。我問准左阿B先去煲粥,期間阿公打長途搵阿B,同阿B講明天回來,夜晚佢地話尋日阿公都有打番嚟搵阿B,不過阿B未起身,之後就陪佢訓覺。



2點幾就醒左,我再煲滾粥細碗阿B自己食,大碗我餵佢食。粥熱未涼阿B就食,結果吐返出嚟,我話粥熱要吹下先食,之後佢再冇自己食,到我話粥涼食得喇!佢先至有自己食。



娣婦放工未入門口阿B已拎左袋〝麥麥〞入嚟,頭先打過回來吃什麼?阿B為食到流晒口水,佢拎左袋雞出嚟!但比我〝哦〞佢就即刻放番入去,佢又放唔到只擺係袋口,想用兩隻手護住,但都係跌出嚟!後尾我放左係枱到,佢就望住個袋笑。其實係今朝我係〝麥麥〞買左個〝豬柳蛋漢堡〞只吃左2啖和麵包皮,其餘餡都比阿B食晒,佢食完仲望住個袋笑又用手篤個袋。



我地晚餐食〝Pizza Hut〞阿B都同我地一樣好努力密密食,阿媽話佢唔識食,攪到污〝租〞等佢餵阿B,我話唔駛喇!細路係咁架喇!其實,阿B呢方面比其他小朋友叻,係唔講野啫!我心諗樣樣都咁呵護咁樣佢點長大呢?要選擇呵護。



阿B食完野自己走去玩。



到我地食完同佢玩就撞到個頭喇!想喊但又冇喊出嚟!



跟住又走左去睇佢至愛既〝Noddy〞。



2 則留言:

  1. 真係係小朋友都鍾意麥當當, 我都末見過小有小朋友係唔鍾意o架.
    [版主回覆02/17/2008 11:27:00]我都未見過,因為〝麥麥〞D野食香脆,好多人最喜歡吃唔健康既野,所以〝麥麥就咁受歡迎,其實,我都好鍾去架!哈~哈~

    回覆刪除
  2. "娣婦"<~~~~ 唔知你係咪打 "弟婦" 呢?如果係既 ....應該係鍵盤上係打(速成)~~~~> "ch = "弟"
    你湊得佢好精靈喎,面珠仲有肉地添 .....
    [版主回覆02/17/2008 11:35:00]我睇過通勝記得好似〝娣婦〞係咁打,同埋應該兄長先用〝娣婦〞這個稱呼,而女的係用〝嫂〞,不過我見而家好多都冇分開。
    多謝讚賞! 佢比小時瘦左好多,其實,唔單止我湊既還有屋企其他人一齊湊,不過,我係主力。

    回覆刪除