2008年2月9日星期六

暖笠笠愛心~味噌湯 (內附食譜)

9 February 2008(大年初三)


欲知前事如何請到:行程緊密‧食得頻密


老公回到家想飲罐頭湯,但冇存貨,我問佢〝飲唔飲味噌湯?〞,佢話唔飲,我諗佢怕好似上次係〝拍拖9週年紀念日〞煮得鹹。我比左粒〝必理痛~傷風感冒特強〞老公食,雖然,老公話唔飲,但佢冇食野食藥有D擔心。經過多次嘗試,老公話怕好似上次咁鹹,我話我加D糖咪得囉!份量減左後老公都話似街飲的,飲完後休息一陣就訓左。


上次要煮〝味噌湯〞係網上搵左好多食譜,將各方食譜加減後,就得出這個食譜。上次都係用呢個,不過,材料份量減左和冇加豆腐。紅味噌醬和味噌湯配料都係係〝吉之島~10蚊店〞買。味噌醬有紅、白2種,這2種十蚊店都有得賣,紅的比較鹹;配料係一包過好方便。


簡易味噌湯



材料(1-2人份)


                                2


豆腐                            75g (1/4)


味噌醬                        1 1/2湯匙)


味噌湯包配料            適量


做法:


1.          把半磚豆腐切成小正方粒,備用。


2.          煲內注入水,再加入味噌醬攪勻,煲滾。


3.          滾後加入豆腐、湯包配料同煲。


4.          煲滾後熄火,即可。


備註:


味噌湯的特徵是不可重複煮沸,因為味噌再溫熱會喪失香氣,所以最好是煮好後立即享用。



味噌湯日語漢字:味噌汁,平假名:みそしる是一種湯料理,一種以豆腐、柴魚、味噌等為材料的湯,即麵豉湯,是日本具代表性的傳統食品,常見於日本人的早餐,是日本大眾化的湯類之一。在亞洲許多國家相當普遍。一般的作法是用味噌加入水中滾開,再加入蔬菜、海帶、豆腐或海鮮等各種材料即可,但青椒、苦瓜、西洋菜及芹菜等蔬菜由於味道濃烈,所以不會用於烹調味噌湯。


味噌湯可以減低婦女患乳癌既機會,味噌湯即日本豆麵醬製成的湯,其主要成分是發酵大豆,另外也包括海藻、豆腐和一些蔬菜。據研究人員表示,多喝味噌湯可以減少婦女得乳癌的機會。


據研究顯示,多吃大豆製造的食物有助減少婦女得乳癌的機會。大豆內含有異黃酮素。這些化學物質在植物內存在,其功能與人體雌性激素相類似。


在日本,人們的飲食經常包括味噌湯。日本國立癌病中心的研究人員長期觀察21,852個年齡在4059歲之間的婦女的飲食習慣,發現,每天喝三碗或者更多味噌湯的婦女她們得乳癌的機會比較那些每天只喝一碗味噌湯的婦女低大約40%


負責這項研究的山本精一郎說,進食大豆製品與降低得乳癌機會似乎是有關係的,但是,他們需要作進一步研究才能確定結果。不過,他同時強調人們不要喝太多味噌湯,因為這種湯內含有太多鹽。


3 則留言:

  1. 味噌湯我多數買現成果 d, 哈...夠方便呀麻!!! 加 d 水一沖就湯得, 不過我多數用o黎煮麵做湯底. 好味!!!! 感覺上健康 d.
    [版主回覆02/11/2008 10:28:00]我都有諗過用嚟做湯底,因為唔駛教味咁麻煩丫嘛!但未有機會試,下次有機會就試下先。

    回覆刪除
  2. 好惡心
    [版主回覆03/04/2008 00:27:00]我都有D覺,不過加埋白味噌可能會好D。

    回覆刪除