2008年2月13日星期三

日式變中式


原本今日幫同屋住慶祝生日,但後來改了星期五。前幾日已講好去〝尖沙咀〞食日本放題,跟住尋日又係〝旺角〞訂多間食日本放題,2邊都訂左間房!


尋晚老公接到正義叔叔電話,老公話食飯改左星期五,但正義叔叔專登與同事換更放星期三,所以又改回今日食,由於時間迫切改為酒樓食飯,但又要諗去邊間邊到。


今日近晏晝再接到熊貓姐姐電話決定去〝九龍灣~明星〞,果到消費滿三千蚊就可以有間房,但係我問係咪一定要叫餐?因為有D要叫套餐先有房,我唔記得熊貓姐姐點答我,不過佢意思係酒樓話消費過左三千就可以。


嘩!今日有15個大人、4個小朋友,所以我就叫埋肥仔去,等阿B見多D人。我地去到酒樓旁邊的舖頭見到CoolMan叔叔傾左幾句,然後又見到同屋住由裡面行出嚟,佢地同我講有些人係酒樓講緊數,我立即打比老公,佢而家與正義叔叔和一些朋友係酒樓與經理對話。


經理話間房開2圍,有3個套餐$2688、$3288、$3888,每圍最少要$2688,但其他野唔包,佢可以比我地開一圍半。經理話聽電話係公關可能係溝通問題,出於一間房與一圍的問題,但我地都係冇幫襯。


後來我地去左〝淘大3期~昇悅〞食飯,熊貓姐姐一到就〝say sorry〞,不過我地都唔介意,最緊要開心。果到上菜快到不得了,一次過嚟幾個菜未食完又嚟多個,攪到張枱都唔夠位擺,我地叫左佢慢D,佢話hold左,但情況都冇改過,佢話冇喇!出晒,你地出晒,但我地未食晒呢?好似趕收工、趕我地走咁。係餸未嚟前開心果姐姐去完旅行請左我地食〝毛牛乾〞,阿B見到又想食。



我地唔止有野食,仲有手信架!男仕就一包〝Mild Seven〞,女仕就有〝熊貓掛飾〞。眼前有咁多~真係花多眼亂都唔知簡邊個好,但心中有2個心水。我就叫我身旁既阿B幫我簡,係咁多個裡面阿B簡左我心內喜歡的其中一個。



之後佢地去食糖水,因為阿B要回家食奶,所以我地冇去。


沒有留言:

發佈留言