2008年2月3日星期日

天寒地凍~打邊爐

無料カウンター


今日細舅母陪阿公、阿婆回鄉,又係開心果姐姐上機去〝四川〞,祝佢地旅途愉快。


嘩!真係好凍,天寒地凍最好就係打邊爐。原本係為同屋住慶祝明天的生日,但係由於大家都唔得閒就改為普通聚會,可能會改期係新年〝人日〞慶祝,大家仲講笑話〝人人生日〞個個食完借故閃人唔埋單〝閃得麼、冇鼻哥〞。


熊貓姐姐頭先過嚟係生果檔買左〝天桃〞,我唔吃的,其他人唔知,但全日都係得熊貓姐姐一個人食左。



到達茶餐廳後,熊貓姐姐比左佢同事去日本幫我買既〝撒隆巴斯〞我,之前佢叫我讓左一包比佢,今日佢要多2包,因為佢而家都要貼,佢其他同事都係咁,總之對得電腦多都不是太好。盒內白色的袋係用嚟裝用左又未用的膏布,低比錢日本人賺~咁週到。



我地食完早餐就去街市買餸,都唔敢買咁多怕食唔晒,同屋住諗住去買隻雞整〝醉雞鍋〞,但係我唔吃的,改為〝藥材湯鍋〞,以前一齊住既時候我都會煲這個湯,因為我好鍾意飲和吃龍眼乾~yummy。我地離開街市後,又去買左支紅酒,但不是太好喝。



跟住就去同屋住家耍樂一番。老公話我~你唔去幫手洗野丫?哎呀!我掛住與同屋住大女玩忘了去洗打邊爐食物,入到廚房得返金菇、切魷魚、切牛柏葉、斬雞,幾樣野中只識得洗金菇,當我切金菇時同屋住大女又叫我玩,所以攪掂左金菇就出返去玩。全屋得同屋住識斬雞,咁要等耍樂完畢先斬得。



我地8點就耍樂完畢,因為熊貓姐姐要回去未來奶奶家中做節。打邊爐緊係要〝混醬〞喇!今次與上次的不同,我又剁左生蒜又加左辛辣麵的辣粉~正丫!終於可以食到上次係稻香打邊爐時食過的〝芝士包心丸〞,之前係凍肉舖買過都唔係果隻味~冒牌貨,我與同屋住老婆都好鍾意食,睇下D芝士流出嚟喇!咬多啖先~


由於同屋住細女去左嫲嫲家,所以我都忘放低對手套,下次一定要記得。我隻手靚唔靚呢?D貼紙係熊貓姐姐送的,同屋住大女起初都係貼左一張係我手背,跟住越貼越多,走既時候有5張之多,有D撕唔甩要用水卒先得。


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言