2008年2月26日星期二

撞毀〝法拉利〞

阿B一早已拎汽水玩喇!拎出嚟~又放回入去不斷重覆。



大家睇下這架〝法拉利〞已被阿B撞到損壞不堪,
其實,我尋日已發覺變成咁樣,個車尾箱冇左個蓋。



前右轆已經歪左,如果要教正返我怕會弄斷。



而對後轆仲慘成個連車軸都甩出嚟!
我尋日已經整好,但今日又爛再整又爛過,真係激死!
不過,肥仔回來拎螺絲批整過我以為佢整好喇!但剛問過老公一扯就甩。



晏晝老公來電我問佢同唔同阿B傾計?我開spearker等佢同阿B傾,
佢問阿B飲唔飲蘋果汁?阿B點頭。阿B不單有同老公傾電話,因為我有事找肥阿哥,所以仲有同肥阿哥傾過電話,到新聞時段會播國歌,阿B一向聽到國歌都會跟住唱,這些我全部都有錄短片架!


老公來到比蘋果汁佢,丫~佢居然唔采老公喎!
但我拎住佢就有反應喇!



我就立即比老公,跟住老公就放係褲袋內
睇下阿B扮晒野走去拎,但都不忘睇下電視。



之後我去左煮餸,娣婦執野時將個袋貼左係阿B背脊到,
老豆見到唔鍾意,因為佢話阿B咁樣好似〝罪犯〞,我地係新潮人〝百無禁忌〞。



1 則留言:

  1. 係呀,我個仔D玩具車都係咁架,通常玩兩個月就會爛個轆,再過幾星期就會爛車門等等架啦,所以千其唔好買D貴野比佢玩呀!!!

    回覆刪除