2008年1月28日星期一

大掃除~騎樓

無料カウンター


大掃除迎新年,上星期已攪掂左廚房,今日就輪到騎樓,明天就要向廳進發喇!


我由早上十點幾就開工大吉,平時都有執騎樓,但今次有D地方平時我係好少執。我遂一將D野搬出嚟!嘩!真係好〝污租〞,抺完這裡,又抺那裡,成塊布都黑晒,又將唔要既野棄掉。


我執左一陣阿媽就要落街買野,阿婆係廚房整緊魚,得返阿公攪唔掂阿B架喎!但我地冇人得閒睇住佢,於是我叫阿媽帶埋阿B落街。


午飯時間到,我叫佢地唔好等我,我晏D先食,因為未執完,唔想停,而且阿B又成朝都唔訓,我諗佢等我陪佢訓,想快快攪掂,但到2點幾都未完工,唯有暫時停工陪左阿B訓先,等佢訓左我才吃飯,然後繼續開工。


阿B都好乖訓左2個幾鐘,等我可以專心執野,但有D野要等佢醒左先至執得,怕嘈醒佢到時就慘喇!


我掃左地後先將D野搬返入去,唔係就一樣都係〝污租〞,終於係6點幾就完工。嗯!今次都好成功,執完地方大左D多,又乾淨左,不過,唔知係咪年紀大左,條腰有D酸軟。


今次執好左騎樓,可以比阿B係窗口下面D細窗睇街和車,因為佢成日都要我地抱佢係窗口睇街和車,希望明天阿B乖乖等我執野喇!

無料カウンター

1 則留言:

  1. 執屋真係好大工程, 我老豆前日拎o左天花d燈落o黎俾我洗, 仲有好多o野未執, 聽日先再做埋其他, 最後先執個廚房, 因為日日都要用, 等到最尾果幾日先一鋪過洗哂佢. 
    [版主回覆01/29/2008 23:04:00]我到新年前1、2日都會再抺多次,大家都要努力喇!〝奸爸爹〞~

    回覆刪除