2008年1月14日星期一

呆老‧大個仔

無料カウンター

12 January 2008



今日去左肥阿哥家玩,佢地唔講我唔覺阿B今日冇笑過,就好似〝呆老拜壽〞呆老一樣冇乜表情,仲有佢地察覺到阿B大個左好多,我成日對住佢,所以唔多覺,因為平時佢都係咁樣。


B除唔笑外又唔多食野,唔知係咪食左藥影響呢?今日仲黏身過前幾日,基本上阿B任何人都唔跟,只是跟我和娣婦兩個人。


下午2點幾去到後,我埋lunch又擾攘左一輪,我見佢咁呆就玩打機比佢睇開心下,阿B見到又嚟踏幾腳,所以就開左佢個人出嚟比佢玩,當然係我地與他一齊玩喇!玩玩下又眼訓,但攪左好耐死都唔訓,我與娣婦去會所同佢玩,去到不知幾開心,仲成日雙手放係背後,好似巡視業務咁,幾犀利丫!


相隔2個幾鐘後阿B係傍晚6點幾就訓左,我見佢訓左就打機,都係玩左半個鐘多D,突然見到阿B由肥阿哥房跑出嚟2頭望,然後行過嚟我到,再踩上塊板到,但佢成頭濕晒,因為好熱。肥仔話點解冇喊既?可能係我冇關房門,平時關房門佢醒左會喊。


B既然醒左我就唔打機,肥仔就接手玩,佢玩到唔捨得去食飯添丫!我地食完飯再返嚟玩過。食晚飯時阿B好曳,四周攪野,又唔食野,仲成日指住條街,老公見咁咪抱佢出去行,行左2次都係咁,我就接手抱佢出去。


食完飯返到去都冇打機,我地睇〝勁歌〞,跟住阿B食藥,阿B唔跟肥仔,我就抱佢食藥,娣婦就餵藥。初時食左3隻,還有2隻睡前和24小時,肥仔佢地怕阿B好似尋晚咁未食完奶就訓左,冇食藥,所以再隔多陣就餵埋果2隻。


中場阿B坐係梳化到幾嘆,個位置完全fit晒佢個人,仲識嘆過D大人,阿嫂就話快D拎相機影底佢。



休息完繼續食藥,吃頭一支都有想嘔,食下抖下都食左好耐,到第2支可能好難食,吃第一啖已想嘔,我與娣婦用99時間,我將阿B扭轉身,娣婦拎起個桶,每次餵藥都會預備一個嘔吐桶,佢地見到我地咁樣笑到碌地,肥仔話我地好似練習左好耐,動作非常純熟。初時都嘔左一毫子既size,我見到又想嘔,不停反胃,由於我隻手〝肯〞住阿B個肚,我咪將將手移去另一到,一移開阿B就嘔,我係大人梗係忍住喇!等佢地接手,我就立即衝去厠所,嘔左少少。


從阿B訓醒左唔出聲識得訓醒自己落床行出嚟,這証明左阿B大個仔喇!從未試過咁樣,真係第一次~叻仔!

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言