2008年1月14日星期一

阿B不要學~

無料カウンター

13 January 2008



原本今日係阿B返〝Playground〞最後一堂,但肥仔病唔想散播病菌比小朋友,所以娣婦搵我陪佢,但我都有D病,唯老公補上。可是尋日晏晝學校來電由於少人唔開班要調阿B去十點幾果班,咁早梗係唔得喇!咁就要摘日補堂。正因如此,尋日娣婦約左我地今日一齊去〝BB開倉〞。


係開倉到只得2件戰利品,娣婦有少許不滿意,之後我聯絡阿嫂係公園集合。我離遠已見到肥阿哥和阿嫂係公園入口等緊喇!原本阿B都唔肯落地行,頭先肥仔放左佢落車唔肯要扭我抱,最後唔忍心就抱起佢,因為見佢喊到眼淚滴落地時,淚滴如豆,去到公園門口就肯行~B你真係‧‧‧,不過,我地都係玩左一陣就走左,因為有D野‧‧‧


公園內沒有人,我地係公園玩玩下有3個細路走入嚟玩,佢地十分活躍,我地見到咁都預備走。正當我與阿B係滑梯玩緊時,聽到〝砰〞一巨聲,我抬頭一望睇到公園有塊告示板在震盪,距離告示板2尺到其中一細路訓在地上碌,而雙手摸着一邊面說:「好痛丫~好痛丫~!」,我身在高處還要距離約8尺都見佢一邊面紅左,你話近睇會點呢?


而另外2個就在我身旁,比較大少少的小朋友話:「哼!我都話你唔夠我打架喇!」,原本唔知咩事既我,而家知道少少喇!


突然有個阿婆又大聲又惡話:「抵死!打死佢喇!」,但又走過去呵返個細路喎!


你話咁樣仲留係公園有幾危險呢?之後聽返肥仔講個阿婆話:「成日打細老。」,咁應該打人者係阿哥,而被打者係細老,咁仲有一個呢?


我地都以為個阿婆係〝路人甲〞,因為事發後過左好耐才有行動,其實,阿婆著既衫與佢坐既地方差唔多色,佢唔講野我都唔知佢係到。


離開公園後去左〝吉野家〞吃野,之後娣婦&肥仔買左對波鞋比阿B,不過,我和娣婦都覺得對鞋底硬左D


無料カウンター

1 則留言:

  1. 可能果個阿婆都睇到化哂, 無眼睇, 男仔係活躍d o架啦!!! 而且仲係兩兄弟, 如果大果個唔錫落果個, 咁就一定成日交!!!!
    [版主回覆01/20/2008 09:52:00]咁又係丫~我都寧願活躍D,好過呆頭呆腦,成舊木就慘~慘~慘。

    回覆刪除