2008年1月8日星期二

你係咪病丫?

無料カウンター

這對Combi學習筷子係之前我叫高達叔叔係樂園換既,因為我好耐都冇去樂園玩冇積分。不過,我今日先記得拎比阿B。



今早阿B中場休息時,比佢發現到對筷子,阿B一見就好開心~口水都流埋。


阿B一拎到就不段左睇右睇,好想即刻用,但阿B而家唔用住,等你大少少先喇!



約大半個鐘後,我再比奶阿B吃,都係吃剩3安,跟住我去換衫預備與阿婆和阿B一齊落街行行,攪掂後再比多一次喇!點知就出事。


佢見到支奶就扭頭,放近佢個嘴就扮嘔,仲扮左2次之多,跟住我就行開左整野,突然後面有聲,心諗死喇!轉身已見地下有一攤嘔吐物,我就立即走向阿B將他的人向前傾斜少少,好在D衫褲鞋都係得幾滴,但我都幫佢換左乾淨衫和鞋,跟住阿婆就話唔帶阿B落街。好在肥仔今日病左要落樓下睇醫生,所以我與阿B就係診所外徘徊等肥仔睇完就行去隔離村行下。


到達隔離村後,行下商場見到〝日本城〞我就入去行行,阿B一見到這4架車就立即放在地上推,其實這4架車係有一個長形膠盒裝住既,所以就可以一次過放在地上推,肥仔見到咁又不是貴,平均都係3蚊架就買左比阿B,不過,阿B已整爛左紅色果架,明天要拎AA膠比肥仔黏。


唔知阿B明天會點呢?唔知係咪比肥仔傳染既呢?


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言