2008年1月19日星期六

Pingu與我

無料カウンター


明天阿B歲半喇!又係最後一堂〝Playgroup〞,我地等阿B放學後就一齊去街,不過肥阿哥要去公司〝Annual Dinner〞。


今日阿B著左件〝Pingu〞冷衫,係有次我唔得閒,佢地4個同阿B去街時肥仔見到話比阿B知,跟住阿B猛指住,最後買左,果日都買左好多靚衫。


如果你問阿B〝Pingu係邊?〞,佢會摸住自己個肚腩。大家會好奇怪明明係
「椒」財板燒牛肉包盒架?點解老公會餵緊飯呢?原因好簡單,只得老公一個買炒飯食,其他人食〝麥麥〞,佢又想比阿B食炒飯,咁肥仔就佢用個包盒裝住餵阿B。



阿B見到枱面有野食,佢梗係又要食,跟住肥阿B就拎左包〝麥精〞比佢飲,飲過後又要飲,我地就要佢叫〝伯伯〞、〝比比〞一句都唔肯講,唔講咪唔比,點知衰豬就〝嘟〞晒咀表情古怪,不過,都講左句〝mum mum〞,所以有得飲喇!



阿B係夜晚開餐時,已急不及代要食,後來仲自己要用匙羹〝不〞嚟食添!


食完飯又扭計,因為今日訓左一次,之後眼訓都唔肯訓。我就用電話播佢最鍾意
〝只得一次〞比佢聽,跟住又學人講電話。


無料カウンター


沒有留言:

發佈留言