2008年1月23日星期三

背囊‧鞋仔

無料カウンター

早上十點幾阿B食完奶,我和阿婆就帶阿B落街買餸和雙面膠紙,我換好衫後就叫阿B拎鞋仔著,點知佢拎左個背囊比我,仲將個背囊拼係自己膊頭到,我冇幫佢孭,因為我執緊野,我就再叫佢拎鞋仔,佢自己拎住個背囊朝住門口方向行。



我見咁樣就叫佢回來幫佢孭背囊,拎回來時問〝阿B係咪要孭背囊丫?〞,佢就不停點頭,如果佢冇反應我就會問到佢有反應為止,孭好就行左去。



我叫阿B拎鞋仔比太婆幫你穿,阿B冇理會我,於是阿婆就去拎鞋仔,在混亂間阿B撞左落架車到~係佢手指的地方。阿B冇喊,而阿婆就用手打架車話〝曳曳整到BB〞,阿B見到個位有螺絲就用手指篤係到玩。



阿B落到街都仍然孭住個背囊,背囊內只是放了一個飲水樽,我買完卷雙面膠紙都係放係佢背囊到,幾好又環保又可以訓練佢,而我又唔駛拎野,一舉幾得~好。


無料カウンター

1 則留言:

  1. 阿B真的好上鏡呀~!!
    [版主回覆01/24/2008 10:54:00]多謝!不過,阿爺、阿嫲話佢越大越醜樣 。

    回覆刪除