2008年1月26日星期六

醜怪‧扭計

無料カウンター


肥仔尋日話娣婦想今日飲茶,所以就約好晒我地,其實,我不喜歡飲茶。阿嫂和肥仔帶阿B去搵位先,我要等老公訓多一陣才去,肥阿哥和娣婦放工後就來。


之前肥仔來電話已入座,但阿B有些眼訓,我去到酒樓離遠已見到阿B扭計,佢地見到我地後就同阿B我地來了,我見阿B東張西望,後來漸漸行近才見到我地,阿B見到我地立即笑,見到都冧。


阿嫂話阿B頭先掹指住門口要出去,我坐左一陣阿B又要去我到,我梗係冇理佢喇!因為我剛咬左鳳爪一啖,食鳳爪好〝倫俊〞架嘛!跟住阿B就喊喇!真係聲淚俱下架!後來阿嫂抱左佢出去行下。



肥仔去完厠所回來就出左去搵阿B,之後我就見到肥仔、娣婦和阿嫂抱住阿B回來。衰豬返嚟見到佢偷笑,坐多一陣又扭過,娣婦見此就出剎手簡〝NDS〞,阿B見到後笑到丫~



阿B玩玩下又皺晒眉,我就行過去同佢玩下,點知佢又要我抱,我見我食完野咪抱佢出去睇車。我忘了幫阿B著外套,唯有將自己件衫盡量包住阿B,都不敢在外逗留太耐。


阿嫂見肥阿哥咁耐都未到就打比佢,原來肥阿哥想買〝Play Stations 3〞,剛剛去左睇。肥阿哥只吃左少少野,因為頭先係公司食左野,所以由肥阿哥負責抱阿B出去行。阿B不能坐係同一個地方太耐,返入嚟一陣又扭,最後都係要我抱。我抱住佢輕輕搖和拍他已差不多睡著,他的眼皮不斷向下垂,終於訓左。


在幾個字後要走,我就幫他著衫,但弄醒了他~真係失敗。落到酒樓肥仔抱起他,所以還是吃緊奶咀。



後來放了阿B在地行,雖然,有跌在地上,但佢行得幾開心。每個人總會有起有跌,總之懂得爬起來就不要緊喇!



27 January 2008 後補:


阿嫂話阿B頭先睇到雜誌有靚女即刻偷笑,個樣好怕醜咁,跟住佢地問佢〝蘇民峰〞靚唔靚仔時,退後冇反應,但問佢〝任達華〞靚唔靚仔就笑騎騎,拍晒手,難度阿B真係識分靚唔靚?

無料カウンター

1 則留言:

  1. 行下真係成個生猛哂喎!!!! 仲笑到唔牙唔見眼, 哈..
    [版主回覆01/27/2008 17:24:00]這是小朋友的好處,亦是對大人的壞處,小朋友攰抖一陣又有用不完的精力,問你點頂?

    回覆刪除