2008年1月7日星期一

漏水〝椒鹽賴尿蝦〞

無料カウンター

今晚食乜餸?炸南乳雞翼、瘦肉炒西芹、漏水〝椒鹽賴尿蝦〞。



尋日我去街的時候阿媽來電‧‧‧


阿媽:回家吃飯嗎?等我仲買左斤半賴尿蝦添。


我:唔喇!你叫肥阿哥炒,佢識炒,你唔好再白灼,冇人食。



跟住再晏D到肥阿哥來電問埋與阿媽同一個問題,我就順手叫佢炒埋,但佢話佢唔食得,唯有由他決定少唔炒喇!


今日返到屋企阿媽叫食Tea時炒賴尿蝦,因為肥仔與娣婦都唔吃,但尋日老公對我說:「賴尿蝦放係雪櫃D肉會梅,所以賴尿蝦冇急凍的。」,最後Tea都係冇炒到,因為湊住阿B冇時間,所以留待做晚餐。


賴尿蝦我都冇耐冇炒喇!我分別炒左2碟有辣有唔辣任君選擇。我炒好唔辣賴尿蝦拎左出去比佢地食先,跟住炒埋辣既。



當我炒緊辣時聽到佢地話冇肉食,心諗可能係細隻所以冇肉,到我炒好出好食,原來係D肉化晒變水,得少少肉食左都唔覺。我好彩最後一隻居然全隻有肉〝完整無缺〞,不過,亦有唔好彩就係我被賴尿蝦殼勾到個嘴內,攪到好似被吸血疆屍咬咁,有2點紅色有少少血,死喇~都唔知明天會唔會變痱滋。



我知娣婦點解唔食喇!因為佢覺得賴尿蝦似〝小強〞,我望真D個樣又好幾肉酸,突然都有D驚。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 我屋企整親賴尿蝦都係白灼O架. 哈...
    [版主回覆01/09/2008 08:54:00]通常街都係炒,所以我和屋企人都覺得應該係炒,這就是先入為主,而且我地喜歡吃濃味既野,所以叫我地食清淡D都幾難。

    回覆刪除