2008年1月8日星期二

不喜歡你這樣!

無料カウンター


食完飯等小巴時老公話頭先嚟係巴士到聞到好香〝Pie&Tat〞既Tat味想食,老公好鐘意食雞批個皮,在車程期間老公想一陣去買雞批食,但你剛食完飯喎!你食得落咩?點知佢話晏D食,咁即係又擺到明天食,老公即刻話我今晚會食晒,既然佢想食就去買喇!等我遲D又試下整先。


回到家中老公就話好攰要12點前訓,佢洗完白白,再食埋個批又睇左一陣電視就用電腦,而我就繼續寫Blog,不過,發生左少少事,令到我有D唔開心。


老公電腦個無線mouse間中都會神神地,我地仲有個有線mouse作後備,頭先個無線mouse又神,我見老公有D發脾氣就好聲叫佢用個後備喇!點知佢一D反應都冇,仲繼續試,跟住又問我係咪冇電,但我剛換左電不久,佢繼續試,而我又繼續叫佢用後備。


我見老公還是這樣,就比上面幅相援佢睇援和氣氛,佢見到都笑,之後佢依然死心不息,叫到我有D滾,就到我發脾氣,佢見我咁樣就對我講〝我都唔係發你脾氣,我好攰〞,但係我剛對你講〝我唔鍾意你咁樣〞,之後我去左刷牙預備睡。


攪掂我就繼續寫Blog,老公突然擰過嚟〝笑口勢勢〞講〝對唔住〞,我當然冇理佢,但我心中已沒有嬲,佢見我冇理佢就指住我個肚腩不斷重覆講左幾句野‧‧‧


老公:肚腩你知唔知丫?


老公:豬腩肉你知唔知丫?


老公:米之連你知唔知丫?


但我一句都冇應佢,跟住就熄燈去睡,老公不出一分鐘就睡了。其實,我明天就會采返佢架喇!邊可以嬲咁耐架!

無料カウンター

2 則留言:

  1. 咁嬲完未呀?
    [版主回覆01/09/2008 22:00:00]查實係佢對我講〝對不起〞之前已嬲完喇!我唔采佢只不過係想佢知道我真係唔鍾意之嫲。

    回覆刪除
  2. 你老公咁好, 邊度搵呀!!!!  其實都好小事O者, 唔好成日拎支花槍出O黎耍至得O架!!!!  快 D 收返埋佢啦!!!
    [版主回覆01/11/2008 07:23:00]我當晚已經冇嬲佢,不過,我扮唔采佢想佢知我講唔鍾意係真的,第2朝訓醒如常有講有笑。

    回覆刪除