2008年1月17日星期四

暖到入心‧心型暖水袋

無料カウンター


我既病情都好左好多,只係仲有少少咳,尋日老公都有問我〝要唔要再去睇多次?〞,我諗過多2日先,希望用自己既抵抗力去對抗病菌,真係唔得先去睇。


今日老公食完lunch就例牌來電,同我講係〝屈臣氏〞買〝撤隆適~24片裝〞送〝暖水袋〞問我買唔買?是但喇!老公最後都買左。


我從來都未用過〝暖水袋〞,這個係第一個,雖然,係贈品,但係大家有冇留意到係〝心型〞架!又係老公買既,用左佢實行〝暖到入心〞。


剛剛睇到〝事必關已〞講有關靜電問題,我都想講下,因為這個問題都令我有D怕怕。記得前排凍既時候我成日都被靜電電到,例如:人電人、車既扶手、大廈密碼案扭、門。


夜晚飯後我與老公坐小巴回家,在落車時我都被小巴的扶手電到,攪到我唔敢用扶手,都係老公接應我。仲試過按密碼回家,被個密碼案扭電到,第2晚仲勁,電到我彈起,自此後無論按密碼或開門全由老公負責,我不想再有被靜電電到既感覺,有陰影~怕。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 哈....靜電真係好得人驚, 因為O係你最無防備O既時候, 佢就O黎電你O架啦~~  我都試過俾 D 靜電電到[PA]一聲...真係嚇餐死!!! 過兩日好似無咁乾操燥, D 靜電應該都會小D.
    [版主回覆01/19/2008 01:06:00]應該係~因為好似回暖,下星期仲好似潮濕添!尋日睇電視靜電都可以有過萬伏特,大家都要小心。

    回覆刪除