2008年1月13日星期日

阿B變阿呆

無料カウンター

11 January 2008


 


前幾日已見到阿B有鼻水,但就冇流出鼻外,只是停留在鼻窿門口,所以我都冇報案,但尋日我唔舒服係下午4點幾就走人,係等車時我向娣婦報案見到阿B今日都鼻水流出,但不多,兼報告埋這幾天的我觀察情況。


今日我見阿B個情況好似嚴重左,早上9點幾打左3個乞嚏約半分鐘一個,跟住有鼻水流出,即時變左小阮子朋友~阿呆。我見此情況立即向娣婦匯報,係我打電話途中阿B又打多2個乞嚏,即刻有2條蟲從鼻流出,我與娣婦通電後決定帶阿B去睇醫生。娣婦話請2個鐘假帶阿B去,梗係唔駛喇!我帶阿B係醫生到等咪得囉!我諗可能係我要抱阿B又要拎埋其他野唔方便,最後,娣婦都係回家與我一齊去。


肥仔已到達診所,但我們還未出門口,唯有叫肥仔幫阿B掛號先,仲有6個人到阿B,咁既時勢梗係搭的士喇!我地一上的士時司機已講緊電話,到落車仲未傾完,就係落車一刻差D出事。


事發經過:


B上車坐係我與娣婦中間,過左一陣又要去我邊睇風景,我就將佢側坐全身面向車窗,我就將一隻手穿過阿B兩個腋窩下〝咔〞住阿B,而佢自己就將雙手放在車窗邊,係落車時司機好人幫我開車門,但佢唔知阿B雙手放在車窗邊上,我見車門徐徐打開,而阿B雙手依然都係果個pose


司機係出於好心,可能佢講緊電話冇留意到,好在我〝咔〞住阿B唔係又見紅,到時我都唔知點好?輪到我唔敢帶阿B出街,老公話冇〝咔〞住既話會穿頭架!


到達診所一陣,肥仔就去剪髮唔係就冇時間剪。醫生見過阿B都冇特別野,只是個鼻內紅腫,而上下大牙牙肉都腫脹,應該就快出牙仔,我地還有問醫生其他問題。每次醫生都會比餅阿B食,阿B一拎到好快就食晒,好似想添食咁,當然醫生唔會再比,阿B唔好妄想喇!


我地向髮廊進發,去到肥仔差不多剪完,原本老公明天嚟剪,我問左髮型師等埋老公,剛好老公來電,我就叫佢快D


大家在等候時商討晚餐吃咩?娣婦想去D寬敞既地方方便阿B,我諗到〝百人一珠〞,但路途遙遠,肥仔又唔想食〝吉野家〞,最後,肥仔決定去〝元綠〞。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言