2008年1月23日星期三

滾油洗禮‧約會告吹

無料カウンター


早上回到家中,阿媽就問我:「今晚你整薯仔炆雞翼好唔好?」,當然冇問題喇!之後阿媽就返工。阿B起身食完奶後,就一齊落街買雙面膠紙整埋尋日未完的廚房,落下看更話今日上午冇食水,下午冇鹹水。


後來記起今日有朋友生日約左食飯,所以就同阿婆講今晚唔係到食飯,雖然如此,我都仍然會整〝薯仔炆雞翼〞,我唔係到食,但其他人都食架嘛!又諗少樣餸,加上聽到阿媽同阿婆講放工買唔到餸,所以等到有水就開始煮。


今日好忙整完廚房、執屋,再煮〝薯仔炆雞翼〞,先炸薯仔後炸雞翼,阿B係我執屋時己訓左,但當我開始炸雞翼就醒左。當時已4點幾係阿B食奶時間,所以我立即去開奶,然後繼續煮,阿B中場休息又扭計又喊,於是我拎住個鑊蓋入去睇下咩事,但怕雞翼燶,望一望後返回廚房,我從鑊蓋條隙望雞翼~真係有少少燶,於是我就從隙夾起雞翼,就係一剎那間油爆得好勁,兩隻手和面都被油爆到,同一時間在我眼前有油彈在眼鏡片上散開,散開的範圍有五毫子咁大,當時我又驚又怕又痛又大叫,使我手上所有野都掉落地上。


我去到鏡前望下塊面,見到眼皮微微腫起,於是立即在灼傷處搽〝牙膏〞。死喇!我未洗白白,一陣點算呢?好痛架喎!但當前有3件重要事一定要做左先。


第一‧打比肥仔叫佢請假,明天我唔湊阿B,因為我怕塊面會腫起一舊舊。


第二‧打比老公話比佢知我現在情況和今晚去唔到食飯。


第三‧今日有朋友生日約左食飯,而家去唔到,要通知朋友,但係這班朋友的聚會我常常都去唔到,一係應承去,但臨時有事去唔到,就好似今次咁,對於佢地都有點唔好意思。


這3件事都做完,我又要繼續炸埋未炸的雞翼,突然又彈油,今次冇事,不過,驚到個心都跌出嚟!洗白白時灼傷的地方被水掂到好鬼痛,阿媽放工後知道就問我點樣?點會攪到咁?尋日炸魚柳都冇事。原本我有朋友生日約左食飯,但又應承左你煮,又聽到你同阿婆講放工買唔到餸,阿B扭計,我心急整囉!下次應承左可以唔煮,可以煎午餐肉、開豆豉鯪魚,成日食都厭喇!


剛才好在戴住眼鏡唔係眼都盲,要即刻去急症,炸既時候都怕被油彈到已用鑊蓋擋住,點知咁勁係條隙都中招。我被油炸到後右邊手指尾腫了少少和痛,手背有幾點紅和痛,所以我怕明天塊面都係咁就唔知點出街,咪叫肥仔明天請假,而家個〝人中〞好似傷風流鼻個鼻損左咁痛。基本上我沒有表面傷痕,實際就好痛。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言