2008年7月15日星期二

Noddy

之前娣婦見阿B咁鍾意〝Noddy〞都話上網訂比佢,
但我話開左佢唔係成日坐定定睇,成日都會走開,肥仔又話佢唔識講野,
唔好比佢睇呢D野!因為〝Noddy〞講英文架!


上星期娣婦與同事share一套〝Noddy〞,咁都好唔駛咁貴。
今朝娣婦拎左隻〝Noddy〞手偶出嚟話阿B好鍾意,
果日係佢同事家成日都攬住佢。仲有幾隻,夾埋就可以做一套Drama架喇!
不過,阿B只鍾意〝Noddy〞,所以拎左一隻回來。



娣婦話房仲有CD、VCD、書,我入到去真係有好多野喎!個櫃仔裝晒所有野,
都唔錯丫!買野就係貴在個Packing勒!其實,我覺得唔須要買,
因為唔係必須品,但我諗娣婦想比最好既野阿B,不過,冇所謂喇!
正如有時我買既野,別人都可能覺我唔須要,每個人睇法都唔同。



雖然,隻腳未好返,但阿B一切如常,並無什麼特別。
晏晝阿B訓覺時都係睇住〝Noddy〞訓,
不過,我係開上次BB展拎既Sample比佢睇咋!



2 則留言:

  1. 我覺得細細個聽英文先好呀
    易上口呀
    [版主回覆07/15/2008 20:11:00]但係醫生和專家都話,小朋友聽多國語言好容易有語言阻礙,不過,一切順其自然喇!

    回覆刪除
  2. 係架?
    我都唔知添
    不過都係你個句啦~~順其自然
    [版主回覆07/15/2008 23:09:00]因為佢未識講母語,所以冇咁好。

    回覆刪除