2008年7月29日星期二

百爵香滑奶茶 (內附食譜)

每日老公都要飲一杯奶茶,所以我一直都有搵奶茶點樣製造,好可惜一直都冇收穫,幾經辛苦搵到一個,但要用2隻茶葉,我問過人又搵過都並無所穫。


我未結婚前都曾經自製過奶茶比老公飲,同屋企都有飲過架!佢仲話我知係要用2種茶去沖添!所以我就買左2款茶包去沖,但總與街的是兩回事。


今日係我與老公〝結婚4週年〞,就係今日我就泡製左一杯老公很滿意既奶茶,佢話好似街既〝冰鎮奶茶〞,嘩噢~好開心丫!


我用上次整綠茶奶茶慕絲蛋糕剩下的伯爵茶包沖,只是用一種茶就攪掂,老公仲order我明天沖一杯比佢,再加2件奶油包做早餐,我望左佢係屋企食早餐好耐架喇!終於比我望到。



百爵香滑奶茶


材料:


百爵紅茶 (Earl Grey Tea)       3


                                            225毫升


花奶                                        100毫升


煉奶                                        隨個人喜好


做法:

1.          將水注入煲內,再放入3個茶包煲至沸騰。


2.          再蓋焗3-5分鐘。(重覆此動作3-4)


3.          杯內倒入花奶,然後撞入滾茶。


4.          將煉奶放入奶茶內。


5.          放涼後擺入雪櫃,待冷凍。


貼士:
雪凍後會甜D,所以不要加得太多煉奶。


1 則留言:

  1. 奶茶真係好香, 不過我個胃唔受得, 一飲個胃就唔舒服, 所以想試下都唔得呀!!!
    [版主回覆07/31/2008 21:46:00]我老公唔飲得咖啡,一飲就嘔,不過,我都想煮得一手好咖啡,因為樣樣都想試下丫嘛!

    回覆刪除