2008年7月28日星期一

安璞‧滋味‧知緣


曾經有一次睇電視見到有個人煮野好叻,雖然如此,不斷求學,亦都有教人。原來這個人叫〝梁許安璞〞,自從睇完這個特輯後就喜歡她。


我好記得佢講過,唔介意手有煮餸留下的傷痕,佢覺得呢D先至係戰績,覺得自豪,我聽完之後都從此唔介意隻手有煮餸留下的傷痕,以前會遮掩下,而家都唔會。


我兩年前已想買佢本書,不過,覺得太貴,後來發現佢又出多左本,但分不出邊本係第一部。尋日就盲中中以為買既係第一部,點知坐〝叮叮〞時才發現係第二部,有機會先買第一部喇!


我真係好開心可以擁有它,我會好好珍惜它和好好利用它。



1 則留言:

  1. 同你一樣每次行書局都會拎黎望下 , 但又唔捨得買 到最後........都買左第一本返屋企, 真係好正! 第2本暫時未搵到完整 packed 裝..... 你係邊度買架?
    [版主回覆10/16/2008 23:55:00]我本係〝太古城~商務〞買的,我見到其他商務和三聯仲有得買。

    回覆刪除