2008年7月11日星期五

舊傷未好、新傷又來

娣婦話尋晚沙布甩甩地,所以換左新既,阿B隻腳趾已退左一半瘀。
阿B係屋企又著襪、鞋已做足保護措施護住隻腳。



今日覆診去到醫院阿B就要去睇車。



娣婦拎部〝NDS〞想玩,阿B一見到就搶住要玩。
醫生話阿B康復得好快,拆開沙布阿B隻腳趾瘀血退晒,
今次之後唔洗再覆診,沙布就要包到下星期一應該就可以唔洗再包。



醫生有一點覺得奇怪,就係阿B點解唔多覺痛既呢?
照正常人隻腳咁傷都唔會點樣郁,但阿B就相反,所以佢覺得好奇怪。


我與娣婦都以為今次唔駛食藥,冇藥費應該唔會好貴,點知~大家都估錯,
聽到個銀碼時大家都問點解咁貴?睇返張單D細數發現有項200蚊醫生費,
應該就係醫生幫阿B洗傷口和包紮既費用,若果唔係醫生包既話201蚊就攪掂。



我要去〝吉之島~十蚊店〞行,所以離開醫院後就向〝吉之島〞進發,
去到我地租車。



阿B見到波波池既波波就開心到震,佢做咩踎低?
咪就係有個波波池既波係車底囉!佢想拎佢出嚟!娣婦娘家有會所,
每次返到去波波池有開佢就會訓晒身撻落去。



睇下佢想帶個波波池回家,但屋企唔夠位呢!



阿B好想游水,不過,佢隻腳咁呢排都唔游得。



之後行左去〝荃新天地〞,全日都唔肯係,但係到就肯行。



不過,衰豬走來走去開心得滯又趴街,撞到個額頭腫左。
之後我仲發覺佢個嘴都腫,仲好似有D瘀添!
佢又喊到冇聲,我又出絕招糖和寶磺力就收聲勒!



撞到次後阿B一直都咬住個嘴。



3 則留言:

  1. 醫生d錢真係好易搵, 整幾下又幾百, 難怪咁多人想做醫生. 阿B你大個俾水機讀書, 第時做到醫生就發喇!!!
    [版主回覆07/12/2008 11:19:00]醫生真係幾好搵,尤其是私家,睇一睇都要幾百。

    回覆刪除
  2. 嘩~~~~D醫藥費都洗唔少呀
    好貴貴呀~~~
    連醫生都覺得奇怪~~點解會咁ge泥?
    [版主回覆07/13/2008 01:41:00]平常人整到咁大鑊,都唔會點郁,但阿B不停跑跑、跳跳好似唔痛咁,咪覺得奇怪囉!

    回覆刪除
  3. 阿B額頭層樓都幾高下喎........
    [版主回覆07/14/2008 07:20:00]今次都唔算高,食飯時已經退左D,不用擔心。

    回覆刪除