2008年7月5日星期六

好好戀愛~彭家麗‧王祖藍

今日睇到有Blogger舖左呢首歌〝好好戀愛〞,但唔係〝方力申、鄧麗欣〞果首。
這首係詩歌嚟既,
由彭家麗和王祖藍合唱。
我見有〝樓華〞
就立下載嚟聽,我又唔覺得有驚喜,
不過,都OK架!因為我都幾鍾意〝樓華〞架!


現有兩個版本,KTV和MTV版,請細心欣賞。

好好戀愛~詩歌
曲/詞:陳立怡 編:John Laudon
唱:彭家麗和王祖藍



KTV


女:我的天父,可否讓我好好地談戀愛?
女:不再流淚,不再傷痛,不再聚合又要分開?
女:我的天父,我只想要安穩地找個人來愛,
女:請讓我知道,那個人在不在?

男:我的孩子,難道您忘記了我就是愛?
男:學懂愛我,學懂愛您自己,您就懂好好戀愛。
男:我的孩子,何不嘗試安靜的慢慢去等待。
男:您就會知道,那個人在不在。

男:您是否願意相信,每時每刻都在我手裡,
女:願意相信,
合:沒有事情是太早或是太遲。
男:願意相信,
女:愛我的主,我願意相信,萬事萬物都在禰的手裡 ,
男:我教您順服,我的旨意。
女:請教我順服,禰的旨意。


MTV


2 則留言:

  1. 都睇唔到個MV~~好想睇呀大番薯
    係咪好好聽呀?好想聽呀
    [版主回覆07/10/2008 17:53:00]No La,我既普通話實在太過普通勒!

    回覆刪除
  2. 咁又真係幾難唱ge~~
    咁我等你練習下啦
    哈哈~~
    [版主回覆07/10/2008 20:33:00]嗯~一言為定。

    回覆刪除