2008年7月29日星期二

結婚四週年紀念日

今日我與老公大日子~〝結婚4週年紀念日〞,因為今日已plan好行程,而我須煮早餐,lunch就出街食,而晚餐就買回來煮。


我Plan好行程首先去〝Trendyland〞開倉,然後再去沙田,原本中途會去〝科學館〞,我想去好耐架喇!不過,行程有變冇去到,有D〝美中不足〞囉!同埋今日有少少唔好運,成日都目送要坐既離去,條街等車又熱到嘔,幸好阿B都冇扭計。


今日老公帶埋阿B一齊去街,所以我要上去湊阿B落嚟!老公喜歡吃〝熱香餅〞,所以我預備整〝熱香餅〞+百爵香滑奶茶與老公撐檯腳食早餐,但我忘記買鮮奶,所以要湊左阿B之後去買,但我就煮好〝奶茶〞放左入雪櫃先,咁就有冰凍百爵香滑奶茶飲喇!


我9點幾就回娘家湊阿B,然後,帶阿B去〝惠康〞買鮮奶和果汁,再去報攤買報紙比老公,十點幾回到去,但時間不足,因為整〝熱香餅〞要醱酵1個鐘,我決定唔整去樓下茶餐廳食,老公出門口前飲左1/3杯百爵香滑奶茶,飲晒成杯就吃唔落早餐,我好心急問老公‧‧‧


我:杯奶茶好唔好飲?
老公:好飲。
我:似唔似街果D?
老公:似,好似〝冰鎮奶茶〞果D。
我:咁好唔好過街果D?滑唔滑丫?
老公:好過,好滑,不過,有煉奶就唔洗落花奶喇。
我:唔落花奶唔得。
老公:咁唔好落咁多煉奶,甜左少少。
我:我試過味,我太耐冇沖忘記左雪凍後又會甜D。


我聽老公咁講就已經好開心,我又問佢冇獎品既?望左佢好耐,佢都仲唔識做,要到我開口佢先錫左我一啖咋!激死我成日都要晝出腸先識做。




食過早餐就急急腳向〝Trendyland開倉〞出發,因為都成11點幾,要係lunch前到唔係就好多人。上到去老公睇住阿B,而我就開始shopping,貨種都冇以前咁多和吸引。新貨和絕版貨都有得買,貨平幾蚊、十幾蚊或二十幾蚊到,我眼見就唔係平好多。


毛巾~想買多D,因為一向都用開米奇,但平得3蚊買2條夠。
掛衫袋~用緊都幾好己絕版,所以買多個。
拖鞋~我娘家和自家對米奇拖鞋都爛,所以買左2對送舊迎新勒!
扇~要嚟幫阿B撥涼用既。


我仲想買D碟和杯架,玻璃對於我今日來講比較麻煩,有機會先買。




離開〝Trendyland開倉〞就向〝科學館〞出發,條街又熱又多人行去坐巴士去
〝尖沙咀〞,我地與巴士站仲有一半路就見有巴士,試問帶住阿B點走呢?老公話尖沙咀多人、空氣又唔好、又拎住袋野、又怕阿B係〝科學館〞會出事,佢語氣想唔去,我聽到好唔開心,因為〝科學館〞有野左個〝運動競技場〞,之前電視有宣傳時已想去,肥仔都話想去,仲有時間實有機會去。


我地行埋左一邊講左幾句,老公都講得有道理既,咁而家去〝新城市~沙田〞,一陣上車打比同屋住老婆睇下佢得唔得閒帶埋小朋友一齊出來玩。



我地再行多一條街去坐另一架巴士,行緊途中又再次目送我地要坐巴士離去。好在冇乜太陽唔係可能會等到中暑,上到車老公與同屋住老婆聯絡,但冇人聽,暑假可能出左街太嘈聽唔到,再試多次有人,但佢地真係出左街,咁冇辦法喇!


落車後老公叫我打比CoolMan叔叔女朋友約佢食Tea,我打左幾次都冇人聽。頭先打既時候我擺烏龍睇錯打左比另一個人,佢地兩個名串法一樣,只尾二個字一個有〝D〞另一個冇〝D〞,save位置又係上下,咁我地閒聊左幾句就掛線,因為佢要帶個仔去補習。今日咩事呢?巴士成日miss,搵人又唔得閒。


我地行下街又去〝美心〞食Tea,不過等左好耐先有位,〝美心~公司三文治〞與〝大家樂~公司三文治〞都一樣咁好味。食完又行下,見到有間屋D傢俬全部都係天花板幾得意,原來又迎奧運既。



我地尾站去〝CitySuper〞有2個原因:(一)有coupon再加錢買牛扒回去自煮做晚餐;(二)我想買環保袋和〝米奇曲奇印〞,我格過價呢到係最平買38蚊,不論街或烘焙專門店座低都要40蚊。


老公見人地買好似好貴,所以決定唔買,我就用coupon買心愛既野,而老公都買左支洗面膏。行行下阿B訓左,我地等佢醒先起程送阿B回家,然後我地再去〝百住〞買晚餐。




我與老公都預左貴架喇!點解臨時縮沙呢?我再追問,佢話怕我失手煮得唔好食,所以唔買,哎呀~咁睇少我。


我地去百佳買左冷盤、牛扒、熱食、配菜、麵包、罐頭湯、富士蘋果做晚餐。不過,富士蘋果就留返明晚吃,因為飽飽。



我又整左蒜容包,扒我要八成,而老公就要六、七成熟,兩塊都煎得都剛好,雖然,比不上〝CitySuper〞,不過,我封煎左食既時候都有肉汁流出架!


老公叫我明天再沖百爵香滑奶茶和整奶油多比佢做早餐,咁就足以証明佢好鍾意我沖既百爵香滑奶茶喇!



5 則留言:

  1. 恭喜。。。恭喜。。。而家4周年,唔使幾耐就40周年。。。。恭喜。。。恭喜。。
    [版主回覆07/30/2008 10:52:00]哈~哈~多謝你!

    回覆刪除
  2. 嘩!已經四週年...恭喜!祝你地繼續甜蜜恩愛
    [版主回覆07/30/2008 16:30:00]多謝~多謝~

    回覆刪除
  3. Happy Wedding Anniversary!!!!!!! 祝你地繼續有好多好多個好sweet sweet既4週年!!!!!
    [版主回覆07/31/2008 07:19:00]多謝你既祝福,全部收到!

    回覆刪除
  4. 祝你兩公婆每一日都開開心心, 甜甜蜜蜜, 恩恩愛愛, 你就整多 d 好o野俾你老公食, 你老公就越o黎越鍚你, 早日派到好單位!!!
    [版主回覆07/31/2008 21:39:00]多謝!我最想佢越食越肥,就最好喇~

    回覆刪除
  5. 睇0左幾篇都確係"開開心心, 甜甜蜜蜜, 恩恩愛愛"
    哈, 有無興趣 >「 把紀念日帶在手上 」< 可以設計其他款式的 . Thanks
    [版主回覆08/14/2008 23:50:00]多謝!

    回覆刪除