2008年7月15日星期二

盡量食

自從上次減完之後,每日我都會上磅,成日都想再試個減肥餐,但成日都有街去,個期一改再改到8月初才有機會再試。


今日上磅居然比我減既時候仲要重D,唔得唔可以繼續肥落去,我望下個月曆,再計一計數,若明天開始減,我可以係結婚週年紀念前吃完12日,好!一於明天又再開始過吃12日醫院減肥餐單


老公起身後我向佢匯報,今次佢唔贊成我吃12日醫院減肥餐單,佢認為我吃得均衡D就可以架喇!老公反對原因,我諗係我吃呢個減肥餐一D都唔平,每日都要幾十至百蚊,因為唔可以吃飯,以我既咁大食就要吃好多份量,咁咪貴囉!


每每遇到我想做的事,我都會堅持到底,不過,有時都要視乎情況或對手而定。今次又是我的堅持,老公終於肯應承比我試多次個減肥餐。我要好好把握機會,今次一定要有好成績,老公先會再支持我。


我知道明天要減肥時,見到有咩明天唔食得都食D先,因為未來12日唔食得架喇!咁我又唔係好放肆咁食,只不過係食少少啫!


今次真係可以減到既話,我諗我要諗一諗晚飯等唔等老公吃好?因為我真係留意到,每逢夜食飯第二日上磅實重左,不過,老公和熊貓姐姐都話唔關事。


肥仔7點幾來電,佢問我〝星期日記唔記得?〞,我望個月曆,哎呀~我明天開始減肥喎!哎乜?星期日~7月20日係阿B兩歲生日丫!肥仔約定我當日去肥阿哥家攪Party,佢仲話咁買蛋糕唔駛預你喇!到時你自己煮野食喇!


唉~咁樣我個心開始有D動搖勒!美食當前又唔吃得好慘架嘛!咁減唔減好呢?唔減又要等埋過左結婚週年紀念先可以減,好矛盾丫!


今晚老公放工後去交收之前係Yahoo Bid既巴士丹尼士巨龍11米@空調巴士丹尼士巨龍11米@非空調巴士丹拿珍寶。尋晚晚餐有食剩,所以就繼續吃,但個麵包和湯都係新鮮整架!



P.S.今日與熊貓姐姐傾左一陣電話,記起前日有2件綠茶奶茶慕絲蛋糕食剩,問邊個食?佢尋日放工回去吃左一件,而另一件就係台灣來的同學吃左,佢都話好吃,我聽到真係開心勒!


2 則留言:

  1. 大番薯~~~我見到你咁
    我都好矛盾呀
    想幫你諗下食唔食好~~但係太矛盾
    諗唔到點算
    哈哈
    [版主回覆07/16/2008 20:34:00]細番薯,好多謝你一直既支持,我已有決定喇!我決定今日開始食減肥餐,因為今日上磅又肥左!

    回覆刪除
  2. 好啦~咁你努力啦
    加油
    [版主回覆07/17/2008 20:49:00]有你支持我會加陪努力!

    回覆刪除