2008年7月13日星期日

傻下傻下

13 July 2008


今日唔知做咩?傻下傻下,整蛋糕用錯份量,打馬吊又成日走雞、發雞盲。


我、老公、熊貓姐姐、至Fit姐姐和高達叔叔係約定時間和地點集合就去食野,之老公肚子痛,所以熊貓姐姐與老公回去先,而其他人就去買整蛋糕材料和飲品。上到老公見大口仔漏水順手整整佢。佢地就打馬吊,而我就開始整蛋糕。


呢個塊餅底就係我整綠茶奶茶慕絲蛋糕時第一次焗既餅底,焗到中途先發覺自己用錯左份量。這個蛋糕原本係8吋,我改為6吋一早已計好份量都會攪錯。


我個心諗住用1 1/2蛋白和蛋黃,點知自己用2隻蛋,再將2隻蛋分開蛋白、蛋黃仲要用4隻碗裝住(方便計重量),然後分別磅重再除2,再將佢分開,咁就係1 1/2蛋白、黃勒!咁樣咪就有問題囉!其實,即係都係分開左一隻蛋白、蛋黃,磅嚟做咩?所以要由頭做過,呢個餅就分左比佢地食。



我整好左第一層雪緊,就加入戰團打發時間,大家上落唔係好大,老公都有錢贏架!不過,輸家都係輸幾十或十幾蚊。到咁上下就叫老公打返,我繼續整第二層,攪掂晒我就全程投入戰團。


我輸少少贏少少,大家上落仍然不大,贏輸都唔過百,但不唔知幾時開始至Fit姐姐由輸變贏,仲旺得好勁添!我坐佢對家連出沖2舖8番比佢,再隔多舖再輸多一舖7番,我不單只將贏既都輸掉連本都輸左少少。


我3、4點已肚餓,而且唔想夜食,所以7點幾就叫得閒既老公嗌外賣,唔知係咪早嗌好快就送左嚟!比平時快好多,但就冇比餐具我地,以後都係早食飯好。老公叫左4個餸,跟一碗仔飯和湯,D餸好味。



熊貓姐姐食飯時拎左本烹飪書〝美味舞台〞出嚟!原來係〝美女廚神~蘇玉華〞著架!圖片精美,食譜中英對照。



時間尚早食完晚餐再繼續打馬吊,熊貓姐姐電話響,這個電話係老公、熊貓姐姐和至Fit姐姐小學同學來電,這個同學係台灣人,佢工幹尋日由台灣來左香港,但好似大後日要走,佢好忙沒有一日得閒見面。佢現身處地方與我地好近,但佢明天又要早起身,所以都係冇機會見面。


這個同學N年前我地成班人,除高達叔叔外(請唔到假),柴娃娃跟團去台灣玩見過面,仲一齊去過〝錢櫃~KTV〞,當時大家都未結婚,連同屋住都未識佢老婆,可想而知幾耐。之後佢都有來香港玩,我地都有一盡地主之義又齊齊去唱K,今次冇機會添!唯有等下次喇!


打完馬吊將今日的開支一齊結帳,我後期努力由輸2百幾變50蚊,熊貓姐姐輸多我十蚊,大輸家係高達叔叔。由於至Fit姐姐贏四百幾,今日〝百佳〞開支由佢一人支付,而晚餐就我地請佢,因為佢過幾日生日,錢銀攪掂晒!到個蛋糕出場,我幾驚失敗,因為這次係我第3次用魚膠片整蛋糕,前2次都唔多掂,估唔到今次非常成功,又一次挑戰成功,壽星女好鍾意個蛋糕,佢開心我又開心,嘻~嘻~!



3 則留言:

  1. 哇~~~~好多野食呀
    [版主回覆07/15/2008 01:27:00]樣樣都好好味添!

    回覆刪除
  2. 星期日果然happy呀!
    [版主回覆07/15/2008 01:28:00]係丫~得閒鬆一鬆,人都輕輕鬆鬆。

    回覆刪除
  3. 個一''快''係咪餅底泥架
    點整架~~係咪好好味架
    [版主回覆07/15/2008 01:30:00]我又冇試味,不過老公話好似〝光酥餅〞,你去呢到就知點整架喇! 〝 綠茶奶茶慕絲蛋糕 〞

    回覆刪除