2008年7月28日星期一

老公反對

上星期已約左熊貓姐姐今日放工陪我去整少少野,我今早打電話回家搵阿B時,肥仔放假係屋企,佢話阿B今日要打〝肺炎鏈球菌針〞,阿B睇醫生診所與我約會既地方好近,而且娣婦又想出街食飯,但肥仔又約左人踢波,所以我就去診所搵阿B。


阿B打完針我就與熊貓姐姐會合,然後娣婦帶阿B行住街等我地整好就一齊食飯。我未整完老公就來電放工來與我地會合,跟住到娣婦來電,佢帶住阿B怕夜,所以唔等我,佢與佢另一個朋友吃飯。


我要做既事最後老公唔贊成,所以擱置左。我地會合後就邊行邊行去食野,帶左熊貓姐姐去食日本野,不過,係平民價錢,但就好有水準。我地叫左咖哩豬扒飯、滑蛋豬扒飯、九洲叉燒拉麵,仲有小食天婦羅炸蝦和吞拿魚‧甜蛋壽司細卷,我地仲叫左蟹籽沙律和清酒煮蜆,但好失望~〝售罄〞。


熊貓姐姐都覺得好食,食完我地坐係到傾計,跟住又起程去食糖水。



頭先我做唔成要做的事,諗住去食糖水時去買埋〝梁許安璞~安璞‧知美‧滋味〞第一部書來平衡返,但去到〝三聯書局〞剛關門,咁睇下明天點先。


我地路經文具店,老公入去睇下有冇高達叔叔要既野!老公入去一陣就搵到,仲幫高達叔叔入左貨添!老公繼續睇玩具,而我與熊貓姐姐就去糖水舖搵位先。



老公睇到有架米奇車唔知我有冇,所以影左幅相回來問我,睇完老公就再回去買,架車都唔錯架!連熊貓姐姐都話靚。不過,唔小心跌左落地個車頂甩左出嚟!好在嵌得返入去,而車頭又花左少少咁喇!



老公叫左碗〝椰果白涼粉〞成碗白色,而我~紅毛丹山手線,熊貓姐~海底椰山手線〞,我問左咩係山手線?當然唔係日本火車~JR線喇!山手線~芒果、蜜瓜果凍切條。


熊貓姐姐話好似食粉咁!我地都食唔晒!D切條果凍都冇味,有咁多好難食得晒!



返到去老公做清潔,因為明天我會湊阿B來,然後再出街。每次阿B來前,老公都會清潔一翻,佢拎起個磅時,大叫~嘩!我望一望有條〝檐蛇〞,老公問我點?佢係益蟲嚟架喎!佢食蚊架!我同佢影相都唔走,跟住我就唔埋佢,老公拎桶水出嚟預備拖地時就唔見左喇!


老公問我佢食唔食〝小強〞架?咁大隻點食丫!



3 則留言:

  1. 你個老公仔好搞笑呀
    點會話"四腳爬爬"會食小強架
    哈哈
    [版主回覆07/30/2008 23:33:00]因為佢係一名傻佬~哈~哈~

    回覆刪除
  2. 呢間鋪頭O係邊度O架, 等我有機會都去試試先.
    你地食果 D 糖水都幾得意喎, 好似好小見咁呀.
    我好驚〝檐蛇"O架~~ 佢行起上O黎好得人驚O架!!!! 好驚呀!!!
    [版主回覆07/31/2008 22:11:00]間野係荃灣到,荃灣有到地方咪連續有幾個商場,D商場名叫荃乜荃物,全部都係荃字頭,係綠楊商場和千色店中間,希望你知我講咩喇!

    回覆刪除
  3. 哈...我知啦, 係荃豐呀.  唔知簡鋪頭叫乜名呢?? 下次去開果都望望先.
    [版主回覆07/31/2008 23:15:00]果舖個名〝 日之食堂 〞,係地下嚟架!好似係最尾2個商場。

    回覆刪除