2008年7月8日星期二

八達通扭蛋機‧成績表請貼

尋晚9點幾已經上唔到Yahoo Blog喇!所以要今日先寫到呢篇野!都唔知咩事成日都係咁,又話整好左,而家又係咁,哎‧‧‧


8 July 2008


今日我返到去見到一D線索就問娣婦‧‧‧


我:肥仔係咪冇返工?
娣婦:唉~你又知既?
我:我入門口除鞋,見到肥仔2對鞋都係到咪知囉!


我係咪有偵探頭腦呢?哈~哈~(自大狂又發作)。


娣婦:你身體如何?
我:仲係痛囉!
娣婦:你訓下喇!等肥仔自己湊返個囝。
我:我訓?肥仔訓就差唔多。
娣婦:係唔好理佢,等佢自己湊返。


之後我好攰又痛9點幾係張墊到睡左,中途阿B成日過嚟攪攪振,佢又唔會走起攪肥仔架喎!可能佢唔知肥老豆係房訓緊,最後我聽到佢大叫就起身陪佢玩,我應該都訓左半至1小時既。


肥仔11點幾起身叫我落去食早餐,吓~而家食早餐?我〝吓〞既意思係,都就吃飯,而且我又食左早餐。佢等到12點幾我地與老豆一齊落去茶餐廳食飯,食完飯老豆回家去,我與肥仔就帶阿B去隔離村,但出門口忘記換片,所以肥仔就係樓下等我。


我地到達商場見到有扭蛋機,而且仲有八達通扭蛋機添!部野表面都show係咩扭蛋,我就好奇昅下係咩款扭蛋,唉~裡面空空如也既?



後來肥仔又話要扭隻比阿B,但佢八達通未入錢就用左我張。原來係你選要邊部扭蛋機,然後係機上面按一下銀色制,再用八達通〝嘟〞一下個八達通機,跟住再扭你之前簡左果部,就係咁簡單。每部八達通機與扭蛋機相連先可以扭架!



今日肥仔比左張〝請帖〞我睇,我好鍾意架!而家D帖越來越得意,之前老公收過〝聖旨到~〞請帖,而家肥仔呢張成張成績表咁!真係一定記得你。



我覺得個〝校訓敬告〞寫好得好得意。


校訓敬告
收到喜帖嘅朋友,七月廿七飲囍酒。
賓客人情要做足,包你年年都豐足。
想打麻雀嘅老友,五點記得要蒲頭。
如果冇晒麻雀腳,人情做咗真蝕啅。
酒微菜薄勿嫌棄,當去歡樂迪士尼。
食完鮑翅咪早走,等對新人來敬酒。
新郎一定請幫手,包您成晚飲到嘔。
招呼唔到請見諒,下次飲茶先保償。
五時恭候歡迎您,八時入席齊賀囍。
恭囍!恭囍!



背面仲有失傳好耐既〝九因歌〞~勁唔勁呢?



2 則留言:

  1. 我細細個個時都係靠九因歌泥背乘數表架
    [版主回覆07/10/2008 18:01:00]Me too,不過,而家失傳喇!邊樹仲有呢D薄啫!

    回覆刪除
  2. 呢張請帖真係好得意喎!!!  起碼收到真會覺得好好笑, 真係有心思.
    [版主回覆07/10/2008 18:02:00]我收到仲一定會記得佢添丫!真係好特別~

    回覆刪除