2008年7月9日星期三

小霉氣

今日係肥阿哥〝生日〞,祝佢事事順景、心想事成,好似拜年咁添!


尋日約左熊貓姐姐今日吃lunch,我同佢講唔帶阿B嚟!佢出奇地問我點解?因為我明天放假囉!(我阿媽放假)


今日一起身右邊肩頸和頭都劇痛,之後想落地就見到地下有隻〝小強〞死左,立即叫老公起身攪掂佢,之後我繼續訓,但太痛搽D冬青膏先!都係痛到訓唔到,之後再起身食粒長效,唉~得返3粒一陣要買,係床碌來碌去,老公見到問我做咩?都痛到訓唔到~真係痛到想喊!眼角有少少淚水,唔知要痛到幾時。


之後訓到十點幾起身,大約12點預備出門時阿媽來電話我知阿B隻腳趾公流血,詳請〝流血‧骨裂@腳趾公〞,我係街到不停用電話與娣婦和阿媽溝通、聯絡,最後娣婦約左3點半到醫院。我聽左呢個消息後個心掛掛,好擔心。


我去到目的地睇左食乜就去搵位,一入到去就見到一個人,雖然,老公未見過呢個人,但佢唔鍾意我與這個人有任何接觸,呢個人尋晚先同老公提過,俗語〝日頭唔好講人〞啫!夜晚都唔得?


熊貓姐姐來到我就同佢講,佢問我係邊?我話走左喇!我又同佢講每日都胃痛、腸痛又痾,佢又好似老公咁晤我係咪腸胃炎?應該唔係,上次都以為係,點知醫生話我〝情緒緊張〞引起,又問我有咩緊張呢?自從上次減肥後我就好怕肥返囉!你知喇~我與老公差咁遠。


今日我食〝鴛鴦炒飯〞又冇味,個獻汁食落去個感覺好似鼻涕咁!熊貓姐姐話佢個〝福建炒飯〞OK喎!



我要去〝二德惠〞買野!食完飯熊貓姐姐陪我去,上到去休息,平時帶住阿B又唔會見到果個人又唔會休息,唔通阿B係我既福星?跟住我地行樓梯落一層去〝橘子〞,我未買完熊貓姐姐就要走。阿嫂來電問今晚過唔過去食飯?今日佢地兩個都放假,但娣婦今日要返學,而老公和肥仔都放好夜,所以取消左。



之後都急急腳回家,因為阿B約左3點半去醫院,等埋娣婦回來就一齊去,但佢約左人5點半有野傾,之後7點又要返學,唔知佢趕唔趕得切呢?係醫院走既時好大雨,我地坐的士送左阿媽和阿B回去,就原車坐去葵芳,因為大家都有事去葵芳。


我見肚餓就買左個包,又怕唔夠買多半磅方包,之後又去左藥房買1條厠紙、2支冬青膏、一盒長效,咁少野都成舊水,食得又貴、唔食得又貴,錢好似落雨咁!


食左個包真係唔多夠,所以整左半磅香草蒜容包吃~Yummy。有少少燶係因為諗住拎少少野好快啫!但又忘記左咪咁囉!



頭先係醫院,醫生房門口有幅油晝,見唔錯咪影下。



呢盞燈係〝X-Ray〞房出面架!



4 則留言:

  1. 咁啱既~我今日又係食〝福建炒飯〞喎!味道亦都唔錉架!!!
    [版主回覆07/10/2008 07:14:00]哎呀~早知唔吃個〝鴛鴦炒飯〞喇!

    回覆刪除
  2. 個包包上面個D係咩泥架
    好似好好味咁呀
    想食想食
    [版主回覆07/10/2008 18:00:00]香草,我就係搽左隔離果綠色果盎野!好好味架!

    回覆刪除
  3. 呢個蒜蓉醬真係勁好味呀!
    [版主回覆07/10/2008 20:31:00]嗯~有品味,有同道中人。

    回覆刪除
  4. 係邊到有得buy個瓶香草呀?
    [版主回覆07/10/2008 23:38:00]〝惠康〞&〝百佳〞都有得買,不過,唔係間間都有。

    回覆刪除