2008年7月10日星期四

疲倦‧作病

今日冇尋日咁痛,但個鼻好乾,覺得好似有D發炎咁,怪自己為食囉!尋日等娣婦回來時吃左幾粒荔枝,俗語話〝一粒荔枝三把火〞,但呢句野一向對我都係唔Work架喎!可能人大左,副機器係差D架勒!


今晚老公又唔知放幾點,我又見自己咁既身世,唔想傳左比阿B,所以吃完晏晝飯,等埋阿B訓左就回去,休息下明天再努力,明天阿B覆診不能缺席。


我諗〝今晚食乜〞到頭都大埋,頭先問左老公今晚炒飯好唔好?佢話是但,晏晝我叫左阿婆煮多D飯等我帶回去炒飯。我坐小巴回去時,老公話星期六要返工,尋晚先話應該唔駛返,而家又話要返喎!之後我去左買叉燒和豆角,然後買埋包,仲買多1磅方包添!以備不時之須。


今次記得睇火,所以底、面都烘得好靚,樽香草蒜容醬用晒,下次要買喇!



我坐係電腦前,雙眼眼皮一直向下垂,咁就僕左係書檯眠一眠先喇!之後繼續寫Blog,但都敵不過睡魔,唯有睡一睡,睡左一個鐘到肥阿哥來電就醒左,之後就為晚餐做準備。


我睇睇下電視突然掛住老公就打比佢同佢講,真係講完呢句就要掛線,不過,之後佢都有打比我問我點解?呵~呵~我都唔知點解啵!


晚餐除炒飯外,我仲煲左罐頭湯添!可惜罐頭刀(舊式)經此一役就要退休,可能它太老被我整斷左其中一部份,之前把新款既用幾幾用又報消左,下次又要記住買,真係多野要買。


今晚飯後工作唔係洗碗,而係幫老公Mon住佢係Yahoo Bid落左Bid既野!Bid咩?緊係佢心頭愛~巴士,剛才睇睇下上唔到網,我拿拿淋閂左個寬頻再開,真係一額汗,因為其中一樣差2分鐘就完,好在最後都成功。今晚老公成功Bid到2架,其中一架仲係佢好鍾意添架!我一陣都要幫佢send e-mail比賣家。


星期六,我都自己搵定節目,與熊貓姐姐約定,若果老公真係要返工就與佢食lunch,然後晚餐一齊等埋老公一齊去吃,我地緊係預埋高達叔叔喇!


3 則留言:

  1. 你作病都整到咁多野,厲害呀! ... 不過唔舒服就唔好食多士啦嗎,熱氣架!
    [版主回覆07/11/2008 14:06:00]嘻~嘻~ !因為為食囉!知道,下次唔會架喇!

    回覆刪除
  2. 最近 D 天氣真係好易令人作病, 我到依家都未好得哂, D 菌真係好勁, 所以攰就最好休息多D, 身體先夠POWER對抗D菌O架!!! 保重, 保重.
    [版主回覆07/12/2008 11:20:00]尋日休息左冇乜野喇!你都要休息多D,等緊你既作品架!

    回覆刪除
  3. 我都好似你咁呀~~~成日都敵不過睡魔架
    但係又要溫書~~~都唔知訓好定溫書好
    成日都想訓~~搞到我好似懶訓豬咁

    [版主回覆07/13/2008 01:44:00]睡魔真係好難敵得過,咁就訓完先溫,因為眼訓都溫唔到D咩架勒!

    回覆刪除