2008年7月6日星期日

呢到痛‧果到痛

今朝8點幾都醒醒地,樓下又係我床頭位置鑿野,但唔理再訓多陣,我都未訓著就被個衰佬批跟我喎!佢一跟批落我個眉心和鼻樑到,之後個肚又痛,咁樣攪法整到我成個人醒晒!起身時感覺到肩頸和背脊雞翼位都酸痛。


我諗住執完野就去整起士小丸子,但又開始有D眼訓,所以又走左去訓左1個鐘到又再起身。我想整包,但高達叔叔又唔知幾時到,就叫老公打比佢,當時已11點幾,好出奇地佢未起身打比佢先起,老公叫我整住先。


老公可能見我拎左個打蛋器辛苦,所以佢就自動幫我手,等我去整其他野。我個麵糰都未拉到薄膜佢就到,唯有放雪櫃回來再整。我地行去與高達叔叔會合途中,我同老公講‧‧‧


我:點解你唔拖住我丫?我隻鞋好〝扇〞。
老公:我隻拖鞋仲〝扇〞丫!
我:你〝扇〞丫!你〝扇〞丫!
老公:你都傻傻地既!


我地搵多地方食野順便去買野和睇下野,但係隻腳左邊膝頭有D問題,尋日隻腳已經係一企直就痛,個感覺就好似2舊骨對唔準位咁,個滕頭有D腫腫地既感覺,好耐都冇試過咁喇!唔通風濕?但我又好似冇整傷過丫!何解呢?


尋日老公睇到架超時代綠悠悠巴士@迷你巴士,但湊住阿B,所以今日先去買,同埋我尋日去〝Trendyland〞買傘,但冇帶會員卡,店員幫我留左把傘,所以今日去買。



高達叔叔又想去〝冒險樂園〞睇下有咩換,今次我醒目有帶會員卡,見到有〝米奇~橡皮擦〞又唔貴,我又有儲橡皮擦既習慣,所以換左。



高達叔叔未吃過〝芝士波波〞,所以我去A-1買左〝芝士波波〞比高達叔叔試,因為佢試過我既〝芝士波波〞,等我下次再整時,佢可以比到意見我。我買齊佢4種味:芝士、牛奶、紫菜、黑芝麻,原本有13蚊有5個,但高達叔叔肚餓,我未照佢已經吃左1個。



我地搵左好多地方,最後都係返樓下茶餐廳吃,基於我太肚餓,所以我叫左份〝奶油多〞,高達叔叔唔吃,我就與老公share。



老公家個手洗盆上次漏水整好左,但就有臭味浸出,所以叫高達叔叔幫手睇下,足知都係要落家買過條喉換,但間中都有臭味,但就好過之前囉!


而我就緊係整包喇!但係我既製成品與書有好大出入,同埋似鹹豬仔多D,都唔可以話失敗既。



晏晝時候,老公決定晚餐煮麵吃,所以去左〝惠康〞買腸、丸做餸。我將D野砌得好靚架!點知‧‧‧


我:睇下幾靚!
高達叔叔:嘩!咁無聊既~
我:係丫!我就係咁無聊架喇!


食完野睇睇下〝獎門人〞個胃有D痛、腸又有D痛,老公話〝你日日都痛架喇!你係咪食得飽得滯?〞,唔係丫!之後又睇〝好友移城〞,見到D玩具就諗起童年,有D老公都話佢以前都有,若然而家都係到就‧‧‧!



3 則留言:

  1. 包包睇落去同食譜o既唔係差好遠o者!!!! 細細粒幾得意喎.
    [版主回覆07/07/2008 21:47:00]今日包包好硬,所以掉晒喇!下次再努力過。

    回覆刪除
  2. 嘜個高達叔咁衰架~
    你明明整得咁靚都唔讚下~
    反而話你無聊
    衰呀
    [版主回覆07/10/2008 17:57:00]哈~哈~多謝你鬧佢讚我。

    回覆刪除
  3. 咁又唔洗多謝~~~
    因為如果我係你,我會有D唔開心架
    [版主回覆07/10/2008 23:34:00]咁我又冇,因為佢都係講笑啫!佢成日都係咁!所以我整日都話整野食毒屎佢或痾屎佢,係咪好毒呢?呵~呵~

    回覆刪除