2008年7月20日星期日

我係婆仔

20 July 2008


之前同老公講本月29日係我地結婚週年想去〝科學館〞,佢就話咁帶埋阿B去,不過,老公經上次一役後有D陰影,怕佢會整到。


尋晚坐車回程中問清楚老公係咪本月29日帶埋阿B出街?佢話係,我話真係好特別喎!我無所謂,但我比定心理準備佢帶阿B出街有好多野拎,其實,近排間中都有同我講架勒!


今日係阿B兩歲生日,我地約左去肥阿哥家聚,我整完
蜜糖鬆餅 Honey Biscuit和芝士波波後出發。


蜜糖鬆餅 Honey Biscuit係焗既時候我忘記左上次焗蒜蓉包時,只開左上火,同埋應該用200度焗,但我就用左220度焗,所以第一盤果D就表面燶D和內裡濕D咁!真失敗。



芝士波波~今次比上次好,但都未夠,仲有好多唔好既地方。上次去烘焙專門店見到有預伴粉想買,雖然,我係想買,但以我既個性係唔會買,因為我既concept係有得整就整唔買現成,我想一手一腳做出嚟!所以我從來都唔會買預伴粉。


今次我唔食得,已聽取左佢地意見,肥仔話有D野講唔出,不過,就好過上次好多,整總意見都係個皮硬唔夠軟,等我再研究一下。



焗完晒D野之後,我又預備埋午餐和晚餐拎去肥阿哥到就叫老公起身出門口,當時已3點幾,老公買埋外賣去到都4點有多。


我地上到去男就係書房玩PS3~三國誌既物體,而女就係廳玩Wii~孖寶賽車,阿B咪自己玩波波池,又間中同佢地玩下咁!


之後老公就開餐,而我就努力整午餐,食完同阿B玩一陣又煮晚餐,好似好忙咁添!唔想咁夜食,我8點未夠已吃完晚餐喇!肥阿哥見到我個餐食咁多肉,叫我做運動好過喇!佢懷疑都唔知得唔得,但肥仔話〝電視都有講過,只食肉唔吃澱粉質係可以減肥〞。我食得好飽又〝at〞胃氣,肥阿哥見到我個肚腩話仲肥過未減時,我唔會受打擊既!會繼續努力。


頭先晚餐時段,我就同佢地講本月29日帶阿B去街,肥阿哥話〝你地結婚週年〞關阿B咩事?我地會去〝科學館〞丫嘛!但老公有陰影怕佢整親,娣婦話〝佢日日都整到架喇!唔駛驚〞。


肥阿哥個魚缸多左好多〝Mo仔〞,同埋我又見到有2條〝多利〞,但就成日匿埋好難搵。有兩條魚要坐監丫!其中一條係〝Mo仔〞。



肥阿哥與阿嫂都留起左D盒比我,因為我從小就鍾意收集呢類野!要嚟做咩?用囉!有時買又未必合心意,同埋又可以慳返D,二來而家講環保吖嘛!不過,未講環保前我已經咁做架!有時有D都唔捨得用架!所以都儲埋好多盎盎、罐罐咁囉!佢地和朋友都話我似〝婆仔〞架!我一D都唔介意既!


今次佢地又比左呢3個雪糕盒仔我勒!我仲未諗到有咩用,都拎住先喇!多謝晒!嘻~嘻~



我地返到去一陣,老公就話想食蜜糖鬆餅 Honey Biscuit,我話你食唔飽咩?佢話唔想食壽司,所以佢食多一個蜜糖鬆餅 Honey Biscuit


2 則留言:

  1. 個cheese 波波好似「乾so餅」呀
    哈哈
    [版主回覆07/21/2008 22:24:00]佢地都係咁講,我都要努力鑽研下至得。

    回覆刪除
  2. 哈哈~~~~你要加油啦
    你知我幾為食架啦~~~~「乾so餅」都唔區架!
    哈哈
    [版主回覆07/22/2008 23:37:00]好,一有時間就去鑽研。

    回覆刪除