2008年7月16日星期三

我與阿嫂買禮物@沙田

今朝帶左阿B落街買減肥餐材料,我去完〝惠康〞又去街市,之後仲同阿B去睇車添!但由離開街市後一直都眼花花,直到回家後唔知幾耐就冇事。之後我都訓左一個鐘有多,訓完都好攰。


阿媽返晏、娣婦要返學,我諗住等肥仔放工回來就走,不過,阿嫂晏晝一點幾來電問我〝帶唔帶阿B去沙田,買玩具比阿B?〞,好丫!之後我打比老公話佢知我一陣出街,問佢買咩送比阿B又唔意見,咁一陣出去睇下先決定喇!


老豆提我先記得,今朝叫左阿媽飲茶時買盅〝鳳瓜排骨飯〞比老公做晚餐,而家出街盅野點算?仲有喎!我減肥餐既用料又點算呢?我就同阿嫂講我要拎D野回去老公家先可以出去,阿嫂知道後就叫我攪掂晒打比佢,佢過嚟同我一齊回去,再去沙田。


今日阿B要抱既時候,大多數都係阿嫂抱,真係多謝阿嫂。我地去到〝新城市〞租車,真係好彩最後一架都租到,之後去左〝玩具反斗城〞和〝荷花〞睇玩具,但最後都係係〝玩具反斗城〞買玩具。阿嫂買左個波波池,而我就買左個電腦仔,詳情請到:電腦仔‧波波池@提早的2歲生日禮物


我除左買電腦仔外,仲買多左一個益智玩具,若果阿B玩就可以傳比阿嫂或者我個B喇!我地結帳時,原來購物滿二百蚊就可以成為〝玩具反斗城〞永久會員,所以我地每人申請左一張。不過,冇乜着數。



由於我吃緊減肥餐,所以冇食飯就坐的士打道回府,我地攪掂左阿B就各自回去。老公放工回來好肚餓,我就蒸熱D〝鳳瓜排骨飯〞比老公食先,我知盅飯應該唔夠老公吃話煮多個麵比佢,老公話一陣先算。到佢食完一陣話好似冇食過野咁,我就再去煮多個麵比佢勒!


尋日瀏覽人數又一百零幾喇!



沒有留言:

發佈留言