2008年7月2日星期三

老公想清淡

尋日晚問左老公今晚想食乜?佢話食粥想食得清淡D,可能前日、尋日北上食得油膩,所以我就煲肉菇絲蠔炒米粉瑤柱粥,我預備炒多D米粉,留返D明天我做早餐或午餐。我又叫老公明早返工前開機洗衫等我起身曬衫,唔想老公放工回來又要洗衫和曬衫。


今日叫左老公起身後,自己都訓到11點幾先起身,因為好攰,諗起老公都攰,但仲要返工真係辛苦。我見差不多到lunch-time,所以等過左lunch先落街買餸和野食,暫時食少少餅先。


我起身曬衫和開始整理北上既相,但太多要遲D就舖出嚟!老公lunch前來電叫我買定野食,佢今晚夜放工。我整到3點幾先落街買餸,然後又買左個茶餐,再買多個熱狗做儲糧。


今日起身肩頸好痛,5點幾拿拿淋去洗白白,然後搽冬青膏舒緩一下,傍晚時份整整下相好眼訓,走左上床訓左幾個字再起身整過。老公放工回來話好攰,唔知係咪尋日按摩完既關係?我話咁咪好囉!


我炒米粉時叫老公幫我開支新買既蠔油,但佢冇反應,我咪有少少掹再叫多次囉!未講完就出現,佢話應左我,可能我又炒緊野和電視嘈一D都聽唔到,我見佢有少少發惡,我咪又發惡囉!


我最怕熱,大熱天時要我對住個爐煮到身水身汗,都唔睇下有咩幫手,叫佢幫手又冇反應緊係會掹架喇!我又點知佢應左我啫!佢唔係發惡我唔會嬲架!我話我唔煮,下次你煮比我食。老公近呢1、2年都係咁,脾氣冇以前咁好,所以好多時我都唔采佢。


唉!夜喇~我都好攰要訓喇!北上既相整埋明天應該有得睇。



3 則留言:

  1. 唔好咁嬲~~我媽子煲左d廿四味呀~~下火呀....我攞比你同你老公仔飲呀
    個人一累呢,心情就唔多好架啦~~心平氣和呀記得
    哈哈~~大番薯你搞到我好似一個老婆婆咁啦
    哈哈
    [版主回覆07/04/2008 18:01:00]原本都冇乜野,尋日大家又為呢件事炒野,而家都仲有少少嬲架!

    回覆刪除
  2. 又嬲啦~~嬲左唔靚架啦
    [版主回覆07/04/2008 23:43:00]而家冇事喇!係咪靚返呢?

    回覆刪除
  3. 係呀~~靚左幾多倍呢???
    多到幾多倍都數唔曬啦..............
    勁靚呀
    [版主回覆07/07/2008 07:18:00]我個人唔貪心,靚左少少咁喇!

    回覆刪除