2008年7月26日星期六

阿B識游水

尋日朝早同阿B講過一次〝明天與肥老豆同你去街街,你早D起身勒喎!〞。
嘩!阿B原來聽到架!肥仔話佢今朝4點幾走入房叫醒肥仔丫!
阿B又唔駛咁早喎!之後又訓返,不過,6點幾又起身。
7點幾我打返去時,阿婆話阿B起左身,但8點幾我返到去佢又訓左,
再比佢訓多一陣就叫佢起身,因為9點半前要到健康院。


姑娘話阿B講野方面未如理想,所以2歲半仲要返健康院。
我地見完姑娘後,又見到肥阿哥個朋友,
佢地兩公婆又係帶個囝來做〝2歲成長監測〞,
佢地個囝亦都係阿B個朋友仔嚟架!阿B大過佢2、3日,
人地都識叫爸爸、媽媽和其他野,阿B都未識。


之後我地就向肥阿哥家出發,途中肥仔與阿嫂電聯後,
就話今、明兩日都游水,哦!你地游喇~我唔游喇,我冇游衣。
去到肥阿哥家,阿B係好眼訓打晒呵欠,但又唔訓要四出攪野,佢要打機。



佢係張梳化到碌來碌去好危險丫!



有見及此~肥仔就用滕條嚇佢勒!佢又係到抄喊,其實就係嗌,
小朋友最叻用呢招。順手叫佢訓,叫佢合埋眼,佢就用臭屎被遮住,
訓醒就可以去游水。



我新鮮整左〝富士蘋果沙律〞與阿B一齊分享,佢食左半個都唔夠喉,
但小朋友唔可以食咁多。



攪左好耐先訓,訓左1個鐘多D,我見阿B換完件戰衣先,
又著多件野咪問下咩嚟!肥仔話保暖架喎!



阿B話要做熱身先。



阿B自己一個係BB池玩,佢跳完幾下,然後雙腳離地浮起,呢個都未算叻。
娣婦話上次阿B係大池距離池邊2米到,佢係冇人扶之下自己游回池邊,
肥阿哥錄低左,有時間我都要睇下佢幾叻仔先得。



衰豬去到大池就游背泳,阿嫂傍住佢,佢成日自己翻轉身好似人地游背泳咁!
阿B都唔係去左好多次游水就識,同埋應該都冇乜點教佢,
因為佢都唔聽人講既!阿B係叻仔,但都係果句喇!
最衰就係唔講野和唔係好應人囉!



阿嫂話游完水補充體力,阿B食D粟米先。



晚餐阿B食烏冬,食完又係梳化〝攤斗〞睇電視,,睇下佢坐到。
輪到大人開餐喇!衰仔睇完電視又嘆完就又嚟攪攪振,又要食喎!
不過,佢地都食到尾升邊樹有野比佢食喎!



阿B食完野又話要做運動啵!
我地冇開波波池,但就拎晒D波一齊癲左一陣就離去。



沒有留言:

發佈留言