2008年7月30日星期三

大執位

今日起身由於週期性不適,個肚又痛又脹,所以冇回娘家湊阿B,我整左早餐比老公,等老公吃完送左佢出門口後就寫回尋日的Blog,跟住又收衫、接衫又執下屋咁囉!



之前放蛋糕用具個膠箱都full左,成日都想執空一個位,再買多個膠箱放我蛋糕用具好耐,上次玩樂‧購物@回歸下集 (1‧7‧2008)係〝廚安居〞買左既野都未擺好,因為冇位,而且尋日結婚四週年紀念日又買左野要執,就趁今日有時間動手喇!執丫~搬丫~攪到一身汗,真係好熱,再度好尺寸。


老公lunch後來電,我問佢食乜?佢話煮麵喇!叫我買D餸。之後等到過左lunch多人既時間就落街買野食和去買膠箱,我同茶餐廳老闆娘講我會遲D先拎,因為我要去另一邊買野,老闆娘好好人佢幫落左單,再遲15分鐘入單,我話唔好怕阻住佢地做野,佢都堅持咁做,咁我當時開心喇!


我急急腳去〝百佳〞買麵和餸,我仲買多個〝菠蘿果肉包〞以備肚餓時吃,跟住去〝實惠〞買膠箱,我自己鈍時變左大力士,一個人將D箱搬來搬去都冇人來問下,其實,就算有人來問我都唔須要佢地幫,但冇人問又覺得服務麻麻。


膠箱有半透明和透明2種,我記得本身個箱好似係透明,咁就買透明喇!我拎住個箱行到老遠去比錢,個收銀用繩紮個膠箱,我見佢上下條繩都唔balance,就叫佢〝唔該可唔可以紮好D,條繩都唔balance〞,佢話會紮埋另一邊,佢都唔明我既意思,算喇!都唔想同多講,紮得求其,繩尾又唔剪拖晒地,仲唔止一個繩尾喎!攪到我拎得好麻煩。


我再返回茶餐廳拎返個茶餐,食完就執蛋糕用具,這時才發現我之前個膠箱係半透明架!哎呀~激死我喇!由於執既時候太熱,我開左冷氣,執完攤抖一陣才熄冷氣,坐坐下有D眼訓,一訓就2個幾鐘。起身見肚餓切左個包吃,吃剩既明天當早餐先。



老公6點幾來電話呢幾日都會夜放,叫我肚餓就食先,我都食左包緊係等埋佢喇!今晚都唔知點解肚餓,但冇乜謂口食左幾啖就唔想食,又唔想嘥野再食多少少,最後老公幫我吃埋剩餘既,食得咁飽又咁夜個富士蘋果要留返明天。


3 則留言:

  1. 我諗整親蛋糕包包o既朋友都一定會有膠箱, 哈..我都有兩個呀, 其實唔夠用o架, 起碼買多一個先夠, 不過頂住先啦, 下次行開行埋先至買. 
    [版主回覆07/31/2008 21:34:00]哈~哈~我以為得我一個人用膠箱添!我冇位再擺多個lu,我諗搬左可能會好D掛。

    回覆刪除
  2. 有大包呀
    哈哈
    咁就要整多兩龍啦
    哈哈
    [版主回覆07/31/2008 23:17:00]嘻~嘻~咁就唔怕滯喇!

    回覆刪除
  3. 係呀係呀
    [版主回覆08/01/2008 09:54:00](Empty)

    回覆刪除