2008年7月27日星期日

各得所愛

今早我半夢半醒間想起又唔想起身,爭紮左好耐望一望7點3見時間尚早就訓多陣,跟住又再次半夢半醒再望個鐘7點8,咁就起身。


我經常等到肚餓先食野,不過,今日約左高達叔叔一齊行街,仲要去幾個地方,所以起身不久就煮早餐吃,老公當然仲訓緊喇!


今日食早餐想睇電視,嘩!電視做緊〝魔法小神童加旋〞,係我好鍾意睇架!之前無線係星期六半夜播過,跟住又係星期日早上播過,但2次都係無疾而終,今次又唔知會唔會呢?


今日我地去左好多地方,每人亦都有收穫,我地主要都係睇玩具和模型。嘩!條街好熱又多人,我都醒目拎地毛巾仔抺汗,又拎左個大水壺出街,但都唔夠飲,仲要買多支水。


我地約係〝太子~聯合廣場〞會合後,就去食野!我當然係齋坐喇!跟住就向第一站出發就係巴士展,每年〝80M〞都會攪架!又會有特價貨品賣。



我地行過D飾櫃時,高達叔叔就話‧‧‧


高達叔叔:呢架車實被人炸。
我:哦!奧運巴士前排先比人炸左架!(行返轉頭望)
高達叔叔:知唔知點解丫?
我:有唔知咩人唔準攪奧運丫嘛!
高達叔叔:唔係!係因為架車叫〝911〞,實被人炸喇!



我唔係好明就再行去望一望,哦!個車編號係〝911〞,之後我都發現另一架又號碼都係〝911〞。



每年都有人自製模型參加比賽,今年參賽作品都OK。



老公在雲雲作品中最欣賞係這架巴士,佢覺得做得唔錯。



而我就最鍾意呢個〝集體回憶~1970年代徙置屋村 (比例~1:76)〞,它令我諗返起以前放暑假有時去〝姨婆〞到住既時光,而且這副模型真係做得好真好似。



之後我地就去左〝80M〞舖頭睇下有冇平巴士,係舖頭廚窗內有〝2008年北京奧運巴士〞,但要$478/架~有10架,不過,老公對佢冇興趣。



店內不是太大又有好多人,幾經辛苦先逼到入去,老公睇左好耐決定買佢心頭好〝丹拿A傳統式車嘴三黃線〞,老公好鍾意〝三晝黃巴士〞架!之前Bid唔到,而家補返數。


佢仲有〝33A〞和〝60〞2選一既決擇,佢決定唔到就搵我與高達叔叔做決定,我話〝是但,你鍾意就可以〞,高達叔叔就決定〝33A〞。叫左人拎嚟睇,但睇極都有問題,之後就改要〝60〞,但又係有問題,最後都係買左一架〝丹拿A傳統式車嘴三黃線〞。




我地由太子坐巴士去〝康怡~吉之島〞,因為高達叔叔見到果間〝吉之島〞買〝三國誌高達模型〞送一隻兵仔。巴士行經〝炮台山〞見到有〝葉劉淑儀〞助選團。



落巴士後灑左幾粒雨仔,我地急急行入去〝康怡~吉之島〞,入面人山人海,上左2層就到目的地。


這層扶手電梯四個角位都擺放左4隻模型,我地只見到〝三國誌高達模型〞,唔見兵仔,一問之下兵仔已經送晒,高達叔叔有點失望。



我地又睇下其他玩具,見到入面仲有個類似〝冒險樂園〞既遊樂場,裡面擺放左好大隻高達模型扭蛋機。



高達叔叔又想去〝冒險樂園〞睇下有咩換,就行去對面商埸搵下,但又唔多覺有。佢地入左模型店睇,而我就打電話去問下,職員話係〝太古城〞,高達叔叔話可以唔去,咁就坐〝叮叮〞下站。


我行左幾步發現模式店對面有〝商務書局〞就想入去睇下〝梁許安璞~Annie〞烹飪書,我睇左好耐,亦都有見有Blogger既書,不過,最後都係買左〝安璞‧滋味‧知緣〞好貴有D肉痛。




我地坐〝叮叮〞離開〝康怡〞去〝銅鑼灣〞,我地落車時另一邊馬路發生輕微交通意外,〝小巴〞被〝寶馬〞撞車尾,攪到果條小單程路即時塞車。


之後就上去〝Toyzone 16 plus〞睇玩具,這間係老公上網睇到既,上到去果到大部份都係寄賣箱居多,唔多見老公係網上睇到既巴士,行左一陣就走人。


大家都覺有D餓就去左掃街,老公又怕吃左街邊野肚痛,而對面〝愛爾蘭瘋薯〞都吸引大家去睇下,我就一定唔吃得,佢地睇完又冇乜興趣,就過返對面,高達叔叔都係決定食〝愛爾蘭瘋薯〞既熱狗,唔係淌肥我都試左。



我食煎釀三寶,但十蚊七件咁多,所以老公都食左3件。高達叔叔切左1/3比老公試,而老公就比左少少腸我吃,弊!沾左少少蜜糖芥辣添!佢地都覺得一般,高達叔叔話比起〝宜傢〞個包就好D囉!


之後老公與高達叔叔都吃左兜〝蘿蔔、豬紅、豬皮〞加辣椒菜餔,佢地話D蘿蔔好甜好味,菜餔又好味,總之就好喇!我就吃多串走汁辣椒牛丸。



我地行去買野飲時,老公又見到另一檔D魚蛋好似好正,所以佢地又每人一串,我又忍唔住又吃多條腸,個阿姐唔出聲送多粒魚蛋比我添啵!幾得意。



我地飲飽食醉後就又坐〝叮叮〞去〝中環〞轉巴士回去,高達叔叔冇收穫一陣再係家附近商場攪模型,希望佢有收穫喇!


我係車上掛住睇書,老公又訓左,突然聽到後面個人話落車,我望一望先知我又係呢到落,即刻叫高達叔叔和訓緊老公落車。搵到高達叔叔想買既野,但冇貨,不過,又比出面貴。


高達叔叔上網睇到我娘家附近好似有得買,所以叫我見到就幫佢盡買。之後佢買左隻〝三國誌趙雲〞模型,回到我地家佢先發覺呢隻係日本版。



我地係〝大家樂〞吃晚飯据扒,老公行回來話吃個餐加杯飲品都4、5十蚊,所以冇食就走人,後來去左餐廳食。高達叔叔食有少少膻〝羊架〞,我食最大份既〝蒜容西冷扒〞,而老公就吃〝毑〞得勁~〝黑椒肉眼扒〞。


我地坐卡位叫左野食都未嚟!仲有其他客人,服務員已經開始清潔,食物陸續來,仲係我地前後卡位到執野、用報紙抺玻璃牆,真係有冇攪錯架!我趁上菜時問〝你地幾點收舖?〞,我地十點半Last order,收11點。


我問既時候係9點半,但佢地9點4、5個字已開始清潔,老公話可能經理唔係到,但距離打洋都有排,洗唔洗咁誇。之後高達叔叔上左我地家一陣整新買既模型,11點幾就離去。



沒有留言:

發佈留言