2008年7月6日星期日

阿B好〝瘀〞@腳趾公

尋日肥仔已經話左我知阿B被架法拉利~紅色揼到隻腳趾公都瘀晒!
我話比老公聽,佢一D反應都冇,仲話預左架喇!佢成日都跌D玩具落地,
遲早有日實〝舐〞野!好在太公、太婆返左鄉下,若然唔係佢見到地實喊,
尤其是係太公,不過,過兩日就返到時唔知會點呢?


呢幅相係娣婦尋日影,睇見都心痛,我都諗唔到瘀得咁勁,
今日返到去已經唔見左件証物,連另一架〝法拉利~灰色〞都唔見左。
娣婦話阿媽幫阿B隻腳趾公浸左〝老鼠仔酒〞,大家唔好以為浸唔痛,
嘩!浸既時候都好痛架!因為我小時候比對鐵門夾到一隻手指,
又係好似阿B咁瘀晒!阿媽又係幫我浸〝老鼠仔酒〞,
當時〝毑〞到入心入肺,所以我好明白阿B既感受。



尋日阿B有腳傷都依然拐下拐下係屋到行來行去,今日都係咁丫!
老豆話佢好過尋日架喇!夜晚又訓得唔好,半成又喊,成日都醒。
慘囉~腳趾仔又紅又瘀。



瘀到連D肉都係瘀色,阿B真係好瘀丫!



阿B無論係跪、坐、訓都係拎起隻痛腳,有排先好得返。



雖然,有腳傷,但阿B依然都係咁開心,從佢鬼馬表情就知喇!



飲奶都無時定既,隻手週圍攪野!



2 則留言:

  1. 下次要小心d啦
    [版主回覆07/07/2008 17:51:00]知道~Yes Madam~

    回覆刪除
  2. 睇到佢隻腳趾公我都覺得好痛呀!!!  真係好陰公, 要等到隻腳趾好返哂, 我諗都要兩, 三個月, 阿b.....你要忍耐呀!!
    [版主回覆07/07/2008 21:41:00]衰豬仔隻腳趾咁,仍然週圍爬、跳,我地仲驚過佢。

    回覆刪除