2008年7月7日星期一

期待已久@網上購物

今日起身仍然痛,不過,隻腳就好似冇事勒!尋日肥仔話阿B隻腳瘀左,今日我見到阿B好〝瘀〞@腳趾公就心痛,當時一定好痛。


我見阿B未起身就用電腦,用用下隻眼又開始花,個頭又痛,打個乞嚏都痛。跟住我就去食早餐抖抖,唔知過左幾耐就冇事,但頭先打既野有D都打錯字。阿B起身後陪佢玩左一陣,個頭太痛我去左訓,訓左半個鐘就被阿B叫醒左,跟住就吃左粒長效,諗住捱到阿媽放工就走人。


今朝同娣婦講我整左Mrs.fields曲奇,但佢話唔喜歡吃,點解呢?之前佢買過,但呢款曲奇係淋身,所以全部比晒佢家姐吃,我真係〝大鄉里〞,原來係淋既,等我仲以為係脆,將未焗既焗到佢脆添!不過,阿媽食過淋既都話好吃,我專登抽起左D脆既另外袋起留比娣婦吃。


之前係網上訂左件衫,不過,間野要集齊訂單後,先開運送須時都要14-20日,所以我都唔知實際幾時可以收到。


晏晝4點幾收到通知件衫已經係信箱喇!我就叫阿媽與我一齊落去開信箱拎衫,咁阿媽順手帶埋阿B去買野!老公話今晚又要放好夜,我見有D肚餓拎完衫就去買左隻炸雞脾吃。


我返到去第一時間唔係食野,而係拆件衫睇,當然唔少得試下喇!件衫比我想像中差D著得唔係咁好睇,衫質地太軟唔夠企身,但勝在著上身舒服,都預左網上購物緊係有D出入,加上自己咁既身形係咁上下架喇!之前係網訂左件褸和衫成2年都未著過,呢件應該唔會,有機會就會著。


之後又叫熊貓姐姐幫我買〝高、低筋麵粉〞,因為今個星期日大家會見面。話說開心果姐姐約我地尋日去熊貓姐姐家整蛋糕,不過,熊貓姐姐唔得閒,之後到熊貓姐姐得閒,又到開心果姐姐約左人,所以我地就順延今個星期日勒!


當然唔少得〝打馬吊〞喇!不過,高達叔叔話唔打,會拎模型去砌,所以就另覓人選至Fit姐姐。電話都未打至Fit姐姐已經搵熊貓姐姐話佢老公要出Trip,所以今個星期想約我地〝打馬吊〞,咁〝arm〞喇!可以成團勒!


晚餐吃〝麥麥〞,老公放工買回來,今次我試〝新珍寶黑椒漢堡〞,味道不及平時食開的〝巨無霸〞,好乾冇乜醬汁。老公見到阿B隻腳D相都話咁勁既,真係痛囉!



沒有留言:

發佈留言