2008年7月5日星期六

痾不停

近日Yahoo Blog都唔知咩事好似樣樣野都有問題,攪到有時都發表唔到,快D整返好佢喇!


尋日朝早半個鐘已痾左2次,8點幾回到家冇幾耐又痾多次,之後緊係陸續有來喇!不過,都唔夠今日多,都唔知點解會痾咁多次,但每次都唔係痾得好勁,而個肚又唔係好痛咋喎!只係少少陰陰痛,老公問我係咪〝腸胃炎〞,但我又唔覺得似,應該冇事既,當清下腸胃囉!


尋晚早食飯,今朝磅數滑落返少少,老公話咁樣叫我唔好等佢食飯,但我又點會唔等,緊係有人陪下好D喇!


呢個機艙上個星期已經見到架喇!不過,上面隻飛機就今日先見到。



我見個D雲咁靚,所以影返張先。



我與老公帶住阿B行左一陣就與娣婦會合去食lunch,娣婦仲有2個同事與我地一齊食添!食完就送娣婦去搭車回娘家。



而我與老公就回家,返到去上左網一陣就好眼訓,咁就上床訓一陣先,老公都要訓,因為頭先阿B嚟左佢冇得訓,我都訓左2個鐘架!


之後就開始整Mrs.fields曲奇,好似不是太理想,等明天高達叔叔嚟叫佢又試食問下意見先。



2 則留言:

  1. 間唔中疴下都好O既, 好似你咁講, 當清下腸胃囉, 清完又食過, 哈..
    [版主回覆07/06/2008 16:20:00]我都係咁諗,起碼唔會咁肥先!

    回覆刪除
  2. 你無事呀嗎~~係咪食錯野呀?
    係呢~有架飛機個到邊到泥架?我好係係邊到見過(但係唔記得左)
    你個lunch好豐富呀~D野食都好似ok咁喎
    [版主回覆07/10/2008 17:41:00]哈~哈~咪〝新都會〞囉!

    回覆刪除