2008年7月19日星期六

〝他條〞

19 July 2008


今日可算係〝他他、條條‧又一Day〞,雖然,起身左邊和頭都痛,打個乞嚏都痛,但又有好多意外收鑊,而收鑊仲好豐富添喎!真係開心到飛起。


今日9點起身,唔可以再訓,因為約左去約左去熊貓姐姐屋企拎衫和整蛋糕,我要食埋早、午兩餐,仲要落街買埋晚餐先出得門口,因為怕趕唔切回來買。雖然,有咁多野做,但都唔係好趕,睇埋就會同我一樣睇法架喇!


起身上下網,煮早餐吃,然後再落街買定晚餐,上返嚟都係11點幾,再整下午餐,約12點幾開始吃,吃到好飽,連午餐既〝富士‧青蘋果沙律〞、〝洋蔥炒肥〞都吃唔晒掉咁D(有D折墮既感覺添!),〝at〞晒D胃氣出嚟!之後再係床休息一陣。


我正想去洗碗,跟住整定晚餐,咁一返嚟就好快有得食喇!誰不知老公吃完lunch來電,傾左一陣就去洗碗,之後就打比熊貓姐姐話佢知我出門口,又問佢要唔要買外賣比佢?佢話係屋企煮麵得喇!但佢都未諗好整唔整蛋糕,佢話on the way再通知我,但我完全忘記左預備晚餐。


嘩!條街好熱丫!真係想攞我條老命。太陽雖然猛,但係我都係絲絲然咁行,比平時急步慢左2-3分鐘啫!可能心情輕鬆,唔係我實急急腳行,一急步D汗就不停咁湧出嚟!到時都唔知抺得邊到好,而家都係少少汗啫!


我上左車行左少少路程,熊貓姐姐就來電話叫我陪佢食野,順便帶埋本書同我一齊研究下!而我起初都諗唔到整咩架!因為唔太多人吃,得我地兩個,仲要我係唔食得。吓~我諗起〝mc〞既〝自家製紙包蛋糕〞,做法和用料都好簡單,就不如整佢喇!



我陪熊貓姐姐吃,佢決定整,但明天先,之後我地又行左一陣街又試下衫咁!佢仲買左一件衫,原本我都想買,但又叫左朋友幫我買褲,所以打消左念頭。嘩!望下隻錶都成4點要出發去買蛋糕材料。


熊貓姐姐樓下商場擺左好多Booth,佢等我時睇過,對〝鮑魚蝦子手打麵〞有興趣,我地去完〝百佳〞買野就去睇下!我地左睇睇、右睇睇見到有個禮物包,原價98蚊,現售38蚊,我地計過都底就每人一包。



跟住我又買左其他野,每樣都係十蚊咋!米線就12蚊2包,我同熊貓姐姐share;鮑魚花菇麵就買任何野加十蚊就可以換,我發揮我既師奶本色,我問佢可以換幾多?佢話是但我,我就換左2包,熊貓姐姐都係換左一包啫!


我買左咁多野都係八十幾蚊咋!咁多都我緊食得晒喇!不過,我唔會咁自私既,有D我係買比阿公和阿婆食架!我仲想買一箱麵比阿公和阿婆添架!但我有2大袋野,拎唔晒!而且屋企又冇咁多位擺!



我地買完野都差不多5點,返到去熊貓姐姐話你可以唔整架!我都爭紮緊整唔整好呢?雖然5點幾,但我又想整都係開工,我好快就完成左我今日既任務~香軟紙包蛋糕,熊貓姐姐話好鬆軟。老公與熊貓姐姐都話放D麵係到,遲D先拎,咁就暫存係熊貓姐姐家先喇!


原本熊貓姐姐與男朋友約左朋友2pair一齊去睇〝蝙蝠俠~黑夜之神(The Dark N Night)〞,但另一pair臨時有時唔去得,我與老公就補上。


我地去睇戲之前緊係要去食飯,但熊貓姐姐男朋友未放工,佢睇完先食,而高達叔叔咁〝arm〞搵老公,所以我地4人約埋一齊食飯。由於我吃減肥餐,所以去据扒會比較好D,但又唔知邊到有,於是就行~行~行~,我地行到去〝駱駝漆〞果邊搵食,吖!又被老公和高達叔叔係寂靜既工廠區內搵到有間餐廳,間野係〝麥麥〞隔離,轉入去就搵到個名〝港飲港食〞。



果到有個waiter好風趣、好鬼得意架!同埋價錢都OK,食物質素都唔差,而且沒有〝加一服務費〞。


我order左個〝黑椒牛扒餐〞,我問左佢塊扒大唔大先叫架!因為我其他野唔吃得嘛!塊扒都好厚下架!個湯又有好香既忌廉味,而家好少飲到。佢地試過塊扒都話OK,這個餐都係56蚊。



老公order〝瑤柱蛋白炒飯〞,個風趣waiter話老公未來過都識揀,佢地〝瑤柱蛋白炒飯〞唔錯架!



熊貓姐姐order〝乳香雞翼撈粗〞都OK,個湯仲有好多菜添架!



高達叔叔order左個〝石頭鍋飯〞,我見到就想食喇!仲見到有魚翅添架!不過,佢話好腥,老公坐佢隔離都話腥,但熊貓姐姐試食就唔覺。



我地食完飯就去〝AMP〞睇戲,我地與高達叔叔都係〝AMP〞分手,佢自己去行書局,而我地就去戲院等熊貓姐姐男朋友。


戲院外有〝Wall‧E〞,熊貓姐姐都話想睇佢。



入場後又有隻仲大隻架!我地要去方便,所以叫老公代勞。



我太耐冇去戲院睇戲,初頭都追唔切字幕,慢慢就適應勒!我覺得套戲唔錯,但老公話一般,而熊貓姐姐話有D悶,每人睇法都唔同既!套戲開始左冇耐就有D我唔敢睇既鏡頭,之後都有D唔敢睇架!雖然,劇情有D估到,但發展得唔錯,與一般喬段有D分別。套戲都做左好耐,去到某一個位我以為完,但原來仲有下文,我覺得唔錯。呢套戲仲有〝陳冠希〞份,話有3秒,但如果夾埋個背脊都唔止3秒既!


老公返到去都食左2個〝香軟紙包蛋糕〞,佢都話好味,真係開心。


6 則留言:

  1. 三十幾蚊咁大袋麵, 真係好底喎!!! 家下乜都貴, 見到有平O野買真係要買多D, 唔係下次想買已經貴哂!!!
    [版主回覆07/21/2008 01:04:00]我都覺得抵,我想再買多D架!不過,拎唔到咁多。

    回覆刪除
  2. 大番薯~~
    如果我日日跟住你~~真係唔怕無野食呀
    哈哈
    [版主回覆07/21/2008 22:20:00]哈哈~咁又係真架!我實唔會比同我一齊既人餓親架!

    回覆刪除
  3. 哈哈~~~咁我會跟你好多好多好多條街lu
    [版主回覆07/22/2008 19:48:00]唔駛跟,一齊行咪得囉!

    回覆刪除
  4. 好呀~~咁一齊行呀
    幾時先
    [版主回覆07/22/2008 23:36:00]等我瘦身成功先喇!而家太肥都唔多想出街。

    回覆刪除
  5. 哈哈~~~
    係呢~~你食完每一餐後..........你會做咩架?
    [版主回覆07/23/2008 21:25:00]早、午兩餐食完就湊阿B,而晚餐就寫Blog,寫完都冇時間要訓喇!

    回覆刪除
  6. 姐係話你早餐同lunch 之後就有「肉」動啦
    但係dinner之後就得個坐..........係咪???
    不過以後唔好啦~~~
    每餐過後半個鐘至一個鐘都唔好坐呀
    唔係D肉肉就會去左下半身架啦
    [版主回覆07/24/2008 07:24:00]吖!下半身都算係我個重災區,咁我以後都唔咁快坐喇!

    回覆刪除