2008年7月11日星期五

極度疲倦

今日起身輪到左邊肩頸和頭劇痛,感覺好像係神經線痛,我坐係電腦前一陣就發覺痛到個頭係不可以左右擰,因為條頸好似梗左一樣,加上無論擰去左或右帶來的痛楚係我無法承受。雙耳又突然好似有層膜阻隔左D聲音,這情況都唔係維持左好耐,但今日阿B要去醫院覆診,所以我堅持繼續湊阿B。


我既動作好似一個機械人一樣,我搽左冬青膏都係唔得,咁又要出動〝撒隆適〞,其實,我都冇講話好痛,但阿媽見到就知,佢又叫我飲奶粉,又話我唔夠鈣,我緊係唔飲喇!好怕飲鮮奶果類野!阿婆與阿媽都話咁後生咁樣,幾時到老。阿媽又話我塊面好腫,係丫~我肥左丫嘛!但佢又話唔係肥果隻腫。


阿B十二點幾想訓,我整好野就由1點幾開始陪佢訓,等我自己又可以休息下,個衰豬屎都唔訓,攪到娣婦放工回來約4點去覆診都未訓過。


原本肥仔叫左個朋友車我地去和返醫院,不過,佢個朋友3點要開會,我地出門口叫肥仔通知朋友唔駛,我地出發喇!


我係的士到問娣婦:「我一陣去〝吉之島~十蚊店〞行,係去唔去?」,娣婦話去就要打去話唔回家吃晚飯,但係我要等埋老公食,不過,我又唔知佢收幾點,我打比老公佢又未知,咁我就決定同娣婦吃,老公就自己攪掂。


我剛落的士肥仔個朋友來電,我叫佢唔駛車我地喇!睇完醫生我地去行街,同埋我代表自己、娣婦和阿B~祝佢〝生日快樂〞,今日係佢正日生日。


醫生話阿B復元得好快,下星期一應該可以唔駛包沙布。醫院係出上,而愉景新城係出下,記得上次阿B都係係果到行,咁就去一趟等佢行下又跑下,沿途我抱住阿B,而娣婦就幫我拎住個好重既袋,識我既朋友都會話我個袋重,問我裝咩?阿B可能眼訓去到都唔肯落地,行左一陣娣婦就話去〝吉之島〞租車。


沿途我都有問佢落地好唔好?佢一聽到就好似樹熊咁,我亦都有放佢落地我行開,佢就好似有人追殺佢咁,邊走邊喊又僕落我和娣婦到。娣婦唔知道我唔舒服,雖然,我係好痛,但我仍可堅持到,因為娣婦隻手曾經傷過不太夠力。


我係〝十蚊店〞冇以前咁興奮,可能用具大多都有,不過,都買左少少野!我仲想買2隻碟,但太花冇買到,老公5點幾來電話今日應該6點半收工,可以join我地一齊吃飯。吃完飯又去左〝悅來酒店〞果邊〝十蚊店〞想睇下D碟,碟就冇合心水,但就買左個15cm Mixing Bowl,呢個size合我心水拎嚟打麵包麵糰用。不過,娣婦冇同我地一齊行,去到〝悅來〞就分開,因為佢明天要返工。



之後去左〝荃新天地〞等老公,阿B係〝荃新天地〞又出事,
詳情舊傷未好、新傷又來


老公來到我地就去吃晚餐,娣婦叫左〝滑蛋牛肉飯〞,但大家忘記左阿B唔吃得蛋,咁我就比阿B試食我既〝咖哩豬扒飯〞,阿B都食左半碗〝咖哩豬扒飯〞。食飯時老公話明天唔駛返工,所以我叫佢打比熊貓姐姐lunch取消,但晚飯繼續。



〝悅來酒店〞大堂都放左5隻福娃,而另一邊5隻福娃爬竹樹添喎!



商場仲有熊貓迎奧運喎!



返到屋企成個人好似散晒咁,又攰又痛,希望明天訓醒會好D喇!


1 則留言:

  1. ar B原來識食飯架??
    我仲以為佢唔識添
    ar B唔覺得好辣咩~~咖哩喎
     
    [版主回覆07/13/2008 01:46:00]日式咖哩唔辣,不過,佢基本上唔吃苦,其他都冇問題,我試過比Tabasco佢都吃。

    回覆刪除