2008年7月4日星期五

不要停@掃貨

尋日延續大前日既事與老公炒左獲金既!今日唔係我一個人炒係一齊炒。


今日阿媽放完假,即係我又放完喇!雖然,呢幾日我都放假,但都冇時間整餅,因為要寫Blog吖嘛!北上完都冇乜肥到,但呢2日老公放夜要等埋佢先食飯,攪到我又肥左好多~激死!老公話唔關事喎!


今日出門口前老公做不定期動作,就係全屋噴殺蟲水行動,我行左出門口等,老公突然~嘩!小強丫~,我與老公都係好怕小強架!我即刻折返問係邊?老公係廚房用殺蟲水一噴窗個角位,小強迅即彈落洗碗盆,繼而跳左落地不知去向,一切都要等夜晚先攪。


今朝心血來潮,因前幾日北上買烘焙用品一係就貴,一係就冇得買,我只係買到一樣想買既野,所以今日再買過,順便去睇下前排Blogger話我知荃灣開左〝二德惠〞,咁又順便約埋熊貓姐姐吃lunch,去之前我都將〝橘子〞和〝二德惠〞2間格價。


我地吃完飯熊貓姐姐與我一齊去〝二德惠〞睇下,阿B入到去一陣又要走,放落地又攪攪振,之後叫熊貓姐姐幫我睇住佢一陣,跟住我就買左〝朱古力粒〞和〝蛋糕轉台(矮身)〞,個轉台係為高達叔叔買,因為佢鐘意食傳統忌廉蛋糕,所以等佢生日我就會試下整一個比佢吃。不過,我唔知買高定矮好都係相差十幾蚊,我交由熊貓姐姐幫我決定。


之後熊貓姐姐要返工,而我就帶阿B去〝橘子〞買個瑞士蛋糕盤,買左之後又好擔心個size唔〝arm〞,因為忘記左帶個焗爐size,但係得3個size,之前買錯左一個,根據它買應該冇錯掛。


夜晚食完飯與老公搭電梯回去,入電梯一陣老公向上望,但個樣好驚,我跟佢視線望,嘩!駛唔駛咁大隻丫!隻小強仲大隻過我隻手指公,唯有出去等另一部電梯,行出去時幾驚佢跌落嚟丫!


返到去老公開始搜索今朝隻小強,隻野走左去廚房門後面掩掩一息,老公立即叫我拎頭先新買既殺蟲水加多腳~即死,沖落大海。


尋晚問左老公明天要唔要返工,佢話唔駛,今日晏晝又話要返,唔緊要喇!明天肥仔和阿媽都要返工,我都要湊阿B,到夜晚又話唔駛,咁我明天湊阿B落嚟等娣婦放工帶阿B回娘家吃飯。



4 則留言:

  1. 哈哈~~~我都係一見小強就彈開幾丈遠
    [版主回覆07/05/2008 07:20:00]我細個唔驚架!大個左就驚到死。

    回覆刪除
  2. 我都係早排買o左果個矮身o既蛋糕轉台呀, 因為一直都想買但一直都未買, 早排去醫院抽血順便過去油麻地果間二德賣囉, 整忌廉蛋糕都係要有佢先至得.
    [版主回覆07/05/2008 15:55:00]我都係想買好耐架喇!若然冇佢都幾麻煩!

    回覆刪除
  3. 唔識飛ge小強我就無咁驚........
    但係識飛個D就.........會嚇到我死死下
    [版主回覆07/10/2008 17:33:00]好多唔驚限強既人都怕識飛識,不過,唔識飛我都好驚

    回覆刪除
  4. 哈哈~~
    驚都唔出奇ge~~
    咁小強又真係幾得人驚ge
    哈哈
    [版主回覆07/10/2008 20:29:00]簡直係恐怖丫!

    回覆刪除