2008年10月3日星期五

老公逃不過@假期返工

今日開始連公眾假期我可以放5日假,因為阿媽今日放假,而下星期一到老公放假,預留那天幫老爺手整野。


尋日老公話佢同事問〝你想星期六定下星期二O.T.?〞,老公心諗若然選星期六,做唔晒隨時星期一冇得放,老公就選擇星期二,但都逃不過今早收到老公通知明天與下星期二都要返工,唉~又要我一個人過。我就此諗住約熊貓姐姐下星期二去行街,但佢已有約,我唯有自己整下餅喇!


晏晝我落買野食、買餸和雞蛋,買蛋預備打後幾日做孤獨老人阿茂整下餅。我唔多明次次去豬肉檔買西施骨,個豬肉老都會斬開一舊舊,平時斬左一、兩下都叫得切,但今日我又要買排骨,佢個身又遮住左,我以為佢斬緊排骨,點知排骨和西施骨都變成一舊舊,次次都被我叫停唔好斬架喇!都唔明人既心意既。


我返到上去覺得個身有D軟,係好似餓過飢果隻,但我又唔係肚餓啵!突然記起南北杏和蜜棗漏買,我又再次落街去藥材舖買。我執好剛才買回來既野,就開餐,食食下又唔想食,食左野個人就好D。


今晚豉椒蒸排骨係由老公提意既,我想炒菜心,但條條都好粗,我唔喜歡,所以都係炒通菜,再加多個我與老公都鍾意既青紅蘿蔔湯,咁就Perfect嘞!


頭先娣婦來電肥仔明天要返工,所以我明天與她一齊帶阿B去〝協康會〞上堂,明天1點到回去湊阿B去食晏既地方等娣婦。食飯時肥仔來電,佢問我明天帶阿B返完學有咩做?又問我夜晚出唔出街吃飯?我煲左湯預留埋明晚,佢叫我帶埋出去飲,唔係掛!去肥阿哥到食都得架!老公話唔好,因為佢怕夜放,然後又要趕來,好~就此了結。


老公話個青紅蘿蔔湯甜得滯,通菜靭,最好吃都係個豉椒蒸排骨。老公食完飯,我食緊粟米時,老公問我〝我塊面係咪好青丫?〞,我唔知啵!都冇戴眼鏡,雖然,我近視唔係好深,不過,有省光濛上加濛。


今晚咁夜既?做〝蘇 Good〞都未洗完碗,老公入來話幫我洗,我冇理佢拿拿淋洗完出去睇。


3 則留言:

  1. 我都有睇[ Good], 不過就暫時未試過跟佢o既做法做過任何1o野食, 我家姐就試過, 一 d 得一d唔得, 好似豬扒跟阿蘇o既方法去做, d 豬扒咪又係咁硬, 不過整酸青瓜就好掂, 我尋日去我家姐度都試過, 真係好好食!!!!
    [版主回覆10/04/2008 12:36:00]最衰我唔食青瓜喇!唔係就會跟佢整下,但你話好掂,攪到我手癢添!嗯~我考慮下先。

    回覆刪除
  2. 我以前都試過假期返工, 感覺上真係好慘架 ~ ~ ~
    [版主回覆10/07/2008 13:34:00]尤其是若然對公司冇歸屬感,個感覺仲慘過受刑。

    回覆刪除
  3. 我都有睇蘇good啊~
    得閒來我blog睇下啦~
    我減左23磅, 4吋pat, 4吋肚腩啊!! 好開心!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=1535
    [版主回覆10/09/2008 13:00:00]好丫~

    回覆刪除