2008年10月14日星期二

邊說邊笑邊打@稻香

14 October 2008


今日我等熊貓姐姐放工,然後去佢家幫手執野,因為佢家中明天要換食水喉。


今朝十點幾就食晏,因為細舅父12點幾要去醫院覆診,細舅父和舅母十點幾到來,跟住大家就一齊食飯。


飯後1小時,我見阿B又返左學,肩頸、頭和耳骨後都痛,所以就去左眠,一眠就眠到約3點接阿B放學,個人鬆左少少。我湊阿B放學,再等到5點就出門口。


巴士上有位太太帶住2個小朋友,佢前面孭住一個小朋友,又帶住一個。突然,佢問坐我旁的小姐路,但小姐答佢巴士個牌會有顯示,佢咁答我估佢都可能不太懂,過左幾個站太太話要落車,我忍不住拍拍佢,你的目的地距離呢到好遠,到站時我叫你喇!佢講〝唔該〞就坐下。


我幫她禁鐘,到落車時手拖的小孩原來瞓左,佢就踎下將睡著的小孩孭上背,但當時情況好狼狽,我與坐我旁的小姐都一齊幫佢手,我見要落車都落完,我就大叫〝司機未得丫!〞,但情況太混亂忘記講〝唔該〞,真有點失禮添!


我坐車時諗起奶粉要買,所以就去左〝二德惠〞走一轉,雖然,講過今個月唔買野,但都忍唔住買左少少,到付款時老公來電問我係邊?佢知道後就話你又Shopping丫?



我與熊貓姐姐會合後,就坐小巴轉小巴回到佢家,但我太早食晏覺肚餓,我地就去買野食,買左以前常吃的〝燒爉雞翼〞,再加多件格仔餅,當然係share喇!



我地經過商場又見到〝三潤〞擺Booth,上次阿婆話雲吞麵好食,所以我又走去八下嘞!今次雲吞麵仲平1蚊個麵,所以我就買左20包,加買多十蚊3個手打麵,以備平時當早餐吃。熊貓姐姐起初都係諗住買十包雲吞麵,後來受我影響又買20包,攪到大家都好似師奶咁!



我地好快就執好野,2隻貓就走左入書房,細B仲好嘆坐係佢老豆張大班椅到添啵!



我與熊貓姐姐去拎位先,高達叔叔和開心果姐姐隨後就到,開心果姐姐仲話高達叔叔公司就摺埋。我地坐定後老公就到,當然要關心一下高達叔叔喇!原來佢老闆要移民,所以佢做到今年12月。大家見面緊係傾下計和講下笑喇!我又約左開心果姐姐星期五去睇〝保持通話〞。



開心果姐姐話好耐冇book場打波,熊貓姐姐話我有book,不過,book唔到好難book。開心果姐姐話若然book佢家附近我打唔打,緊係打喇!我要減肥嘛!今個星期我誓要book到場。



我見高達叔叔12月會得閒,所以就相約佢去影相,到時我諗住借老豆部菲林manual機去影相,佢就緊係用DC manual機喇!開心果姐姐有2個朋友都係玩影相,其中一個技術upgrade左換左部新相機,開心果姐姐又對影相有興趣,所以以88拆買部舊既比佢,但佢心大心細,佢遲D佢會print個list出來,等我交比肥阿哥睇下。


我:你唔比高達叔叔睇?
開心果姐姐:都唔知佢幾時開電腦。
高達叔叔:我星期六會開。
我:你燒比佢咪得囉!
開心果姐姐:咁我唔會寫回郵地址,你知喇‧‧‧
高達叔叔:到時我會上來敲你門架喇!


我叫左開心果姐姐等我做野時,與她一齊玩影相,因為我都好鍾意影相,而家Pro既杷機對我來講係奢侈品。我最喜歡既係〝海鷗〞相機,〝海鷗〞係牌子,係古懂款既相機。


Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics
Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics
Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics

開心果姐姐星期六會與同事去BBQ,佢問我與熊貓姐姐去唔去?熊貓姐姐有事做,而我可能要陪阿B去〝協康會〞,所以推左,但開心果姐姐問既時候我聽左另一樣野。


開心果姐姐:果到有好多〝山根〞。
我:吓~咩〝山根〞?(我諗一諗就知)
開心果姐姐:咩〝山根〞?單身。
老公:我都聽到你造〝山根〞,所以我都諤一諤。


今晚大家都笑不停,咁樣真係會肥死,食餐飽又笑餐飽。



我地中途見到有人推銷〝高力豆沙〞,所以我地叫左一碟吃。差不多吃完就每人叫左一樣甜品,我、熊貓姐姐和高達叔叔要〝楊支金露〞,但我覺得麻麻,因為有芒果爛味;老公和開心果姐姐要〝芒果布甸〞,我試食左,佢地見到我既表情就問〝係咪好難食?〞,一般喇!但你個樣好難食咁啵!佢地食左都話No good,但個〝蘆薈糕〞反而唔錯。



1 則留言: