2008年10月5日星期日

戒煙進度

5 October 2008


今日老公由屋企到飲完茶都冇食煙,但一上到去同屋住家見到同屋住和高達叔叔食又忍不住吃了一支。老公話平時係公司冇人食,見唔到就可以全日都唔食。


之後我就打馬吊,老公就睇報紙,然後就遞左份娛樂版比我睇,我只係有時間睇到個標題〝戒煙過急容易致病〞,係以下既報導。



戒煙過急容易致病


陳慧琳婚後計劃火速造人,還勒令老公Alex戒煙,其實此舉有好有壞。中醫張家康指香煙含尼古丁,除有損健康外,更對男性精子有害,他說:『因為食煙會影響心肺功能,你吸入既空氣唔好,咁精子既存活率自然低,對生BB有一定影響。』而且長期吸煙人士易有氣管炎、鼻敏感或哮喘等氣管問題,或會遺傳給小朋友。


張醫師補充謂吸煙雖有害身體,佐尼古丁六有助抑制體內病菌,若煙齡已逾三年者突然全盤戒煙,除容易發胖外,也隨時因缺乏尼古丁抑制病菌而病倒,故戒煙不宜操之過急。



之後老公就向高達叔叔買回一包煙,其後都有食,但比起以前真係少左,今日老公一共吃左6支煙。


我都同老公講過唔可以一下子戒晒架喇!以前我有個朋友不是煙民,只係識食煙,但若果佢想減肥佢就會食煙,因為佢話食左煙就唔多想食野。我以前同事係普通煙民,佢地都話食煙時,係會食少D野,所以希望老公戒煙成功後可以肥返多少就好喇!


5 則留言:

  1. 聽人講,戒煙的過程中,個人係會越來越肥架 ~

    回覆刪除
  2. 啊! 原來係咁ge, 咁真係吾可以話stop就stop

    回覆刪除
  3. 肥咪arm 曬你心意囉?!哈哈
    不過真係要慢慢泥
    呵呵~~
    P.S. 大番薯,你知唔知邊到有得買又便又靚ge曲奇鐵罐呀?
             我好想買呀~~~但係搵唔到~~~

    回覆刪除
  4. 戒煙增肥,一舉兩得。。。。咁你想減肥,係未要開始食煙呀??唔好呀!!
    [版主回覆10/07/2008 14:00:00]咔~咔~我都有同老公講笑咁講過架!你真係了解我架啫!

    回覆刪除
  5. 祝妳老公戒煙成功!
    [版主回覆10/07/2008 14:00:00]我代佢多謝你~

    回覆刪除