2008年10月31日星期五

傷風‧感冒@延續

今日起身喉嚨勁痛,而鼻水都有D黃綠色。今晚老公可以來娘家吃飯,我地吃完飯老公就陪左我去睇夜診醫生。


醫生話係我之前既〝傷風、感冒〞既菌未走,跟住我就去燒野食,佢話D炭吸呢D野好勁架!所以醫院有人亂食藥,都係餵佢地食炭,不過,係〝活性炭〞,通常菌要7-10日先會走。


醫生話唔係阿B傳染我,我之前隻菌都未走,係唔可以容納到第二隻,若然真係既話,就會病得好嚴重,等我以為係阿B傳染我添!


我喉嚨冇發痰,不過,就紅得好勁,醫生開左隻勁消炎藥,仲要加埋胃藥一齊食,另一隻消炎藥就係鼻既,有5種藥全部都係丸,真係好唔駛食藥水。



之前阿媽路過馬鞍山廣場,就係〝Yves Rocher〞買左支hand cream,佢想再買,咁我上網check過家附近都冇,最近都要去到〝奧海城〞。尋晚阿媽來電話,明日等佢放工就帶埋阿B一齊去〝奧海城〞買多支hand cream。



今日行路回娘家時,由於隻腳痛,所以都係踢下踢下咁行,突然好似踢到D野,因為隻腳行緊睇唔清楚,但知道係啡色物體,心都知係乜,邊行邊低頭睇,原來係隻
〝小強〞,知道後立即跳起,我回頭望見隻〝小強〞碌左幾碌,6腳朝天翻轉左,我有一刻諗過去救佢,但實在害怕,都係走人。好在我腳痛咋!如果係一步步行佢就死左喇!


阿B成3點先瞓晏覺,阿媽4點幾放工回來,我就摷醒阿B去,落車立即去麵包舖買〝麻糬波波〞比阿B吃,怕佢肚餓。



我怕阿B係間舖到搗亂,所以在外等候,但阿B有時又入間舖到走,叫都叫唔停,我唯有抱起佢。阿媽本來只係買hand cream,但買買下買到差百幾蚊就入得會,我叫阿媽揀埋入會喇!因為而家有2個印花,出前1月前儲多2個可以入會,買野都85折,我又唔護理~唔啱我,所以都係付款走人。


出到去阿媽心大心細,我都係果句喇!差百幾蚊,唔係就要儲多2個印,咁阿媽就入去再睇,最後阿媽揀多支定型水,而我就揀左支〝Mask〞(紫色果支),但支〝Mask〞得50ml咁細支要65蚊,下次我一定唔會再買。



買左咁多野,當然有贈品喇!但個袋覺得唔多實用。



買完野又要趕回家,因為我要煮餸。阿媽話我上次炒茄子好味,所以又買左比我炒,雖然,今次阿媽話好食,但冇上次咁好,佢話上次香D,娣婦就話一樣都咁好吃,我要炒到好味為止先出食譜。


平時我碗飯係一碗,仲要係實實地,頭先我將佢減去1/3,阿媽問我點解食咁少野,我一直都冇回應,最後我講左句〝有人話我肥丫嘛!〞,之後阿媽就冇再問。



1 則留言:

  1. 好好休息一下, 保重身體呀 ~ ~ ~
    [版主回覆11/02/2008 00:07:00]知道,食左藥好左好多,明天可以瞓晏D。

    回覆刪除