2008年10月6日星期一

由頭食到尾@金船長餐廳

今日老公放假,我與老公就去湊阿B放學,之後一齊去街。
頭先我先發現原來阿B個樣貼左上壁佈版,主題係〝兩、三歲班活動相〞,
阿B仲係整緊月餅添啵!


走既時候老師交低左本書,等家長回家可以教小朋友,每日都要帶回學校,
直至老師在書上貼上〝已授〞,就不用帶回學校,
另外仲交左本〝兒童日常生活記錄表〞,有時老師沒時間傾計,
就可以睇下了解下阿B今日做過乜,連換左幾多套衫都有寫架!
睇完要簽名,又係要每日帶回學校。



阿B放學幾開心,帶丈丈返屋企添啵!



回到家肥仔與阿B洗白白,我就執行裝,
然後坐阿B最喜歡既巴士去〝奧海城〞,娣婦放工來找我地。



到達〝奧海城〞去買〝麻糬波波〞比阿B食,跟住又去〝Taste〞買野飲。



阿B未食完又想食新既,我唔准要佢食完先有新,見佢細細啖咁食,
我就拎左食一啖,之後比返佢,隔一陣問佢〝請咕媽食得唔得丫?〞,
佢就拎住成舊推晒入我個口到,我唯有食晒!再比舊新佢。


佢食緊舊新既,我就再問佢〝阿B請咕媽食得唔得丫?〞,
佢將口中大半舊拎返出嚟!又係成舊推晒入我個口到,然後佢自己食埋手上半舊。
我真係估唔到佢會咁慷慨請我食,肥仔講返比娣婦聽時,肥仔都話阿B對我好丫!



阿B係冒險樂園玩得好開心。



阿B今餐就真係由頭食到尾,無論湯、小食、飯,以至甜品都有食,
總之我地叫乜就食乜。阿B有〝Pingu〞睇,又有娣婦餵佢,簡直係〝皇帝式享受〞。



食完又好開心自己行,大家都覺得佢好開心,可能食得好滿足,加上有D涼意。



3 則留言:

  1. 笨媽媽快樂家2008年10月6日 下午8:20

    哈~哈~好sweet呀
    [版主回覆10/07/2008 14:07:00]係丫~我都覺得sweet sweet~

    回覆刪除
  2. 哇, 亞b食得咁開心, 一定好好味啦 ~

    [版主回覆10/07/2008 14:07:00]朱古力味好食過芝士味!佢食完又要再食多個。

    回覆刪除
  3. 阿B好扺錫喎!氹死人! 啲相可以睇到佢出街時有多興奮 !

    回覆刪除